BrightHope Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Jet har det ikke så bra som dere skjønner..... Vurderer å legge meg inn en plass...Har selmordstanker, eller kanskje er det bare et rop om hjelp. Tok rundt 200-300 fluxetine (prozac)..+ beroligende... Er litt ør og svimmel bare, og tåkete syn. Hadde det vært alvorlig, ville jeg kjent meg skikkelig dårlig? Tok det for 3 timer siden.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Det er såpass mye at du bør ringe lege/legevakt. Du kan bl. a. få serotoninergt syndrom. 0 Siter
Gondor Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Hvordan går det med deg? Fikk du ringt? Bekymret hilsen 0 Siter
BrightHope Skrevet 5. november 2012 Forfatter Skrevet 5. november 2012 Hvordan går det med deg? Fikk du ringt? Bekymret hilsen Hei og beklager sent svar. Nei jeg sovnet, og var/er for skamfull til å oppsøke lege..... Dette er ikke første gang skjønner du. Men jeg er ikke helt bra fysisk etter det jeg gjorde, har skrevet en ny tråd om dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.