Gjest Mammasøvn Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 ''Fikk du med deg at jeg ikke er deprimert? Det er _søvnproblemer_ jeg sliter med. Ellers takk for innspill'' Men du har fått mange andre tips i tråden eller var de ikke nyttige? Definitivt! Jeg har bare ikke hatt tid til å svare dem enda, men skal sette av tid til det i kveld - da jeg setter STOR pris på disse forslagene. Da jeg så svaret til Colafé måtte jeg imidlertid kjappe meg å svare, fordi h*n ikke forstod problemet mitt. Jeg skrev også i parantes i mitt innlegg (ikke deprimert), og trodde det var tydelig nok. Men dengang ei 0 Siter
Gjest Colafe Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Er enig i at det kan være slik hos de som ikke ser gleder i hverdagen. Derimot er ikke dét problemet. Jeg gleder meg til hver eneste dag, og har til og med forsovet meg til sydenreise.... Da er det nok ikke depresjon nei. 0 Siter
Gjest Mammasøvn Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Da er det nok ikke depresjon nei. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.