fineline Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg tenker på det hele tiden. Har forsøkt å sove, men jeg får ikke sove overhode. Jeg skal på jobb igjen kl 15, og det blir tøft når man har vært våken i over et døgn.. men det på jo gå på et vis så det er ingen krise. men urolig er jeg. Takk for svarene deres alle sammen. Gå på jobb. Det vil gjøre deg godt. At du tenker på en slik hendelse hele tiden er naturlig det første døgnet. Du ble redd og da reagerer man slik. Du klarer deg i dag uten søvn, men hvis det blir flere netter bør du snakke med lege. 0 Siter
fineline Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Det gjorde jeg.. men mens man venter på dem da? Nå vet ikke jeg hvor du jobber, men var du alene eller var flere sammen med deg? 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Nå vet ikke jeg hvor du jobber, men var du alene eller var flere sammen med deg? Var alene med personen i en halv timer ca. Fikk et par timer søvn nå, det hjalp og jeg er mye roligere. Det hjalp å ha noen å "snakke" med, tusen takk 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Har du en tro på at du ved korrekt og smart nok opptreden kan få enhver idiot til å oppføre seg skikkelig? Tror ikke det nå lenger.. Tusen takk. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Hvis du er sterk, raskt, trent og har et balltre, slår du dem hardt i skallen. Hvis ikke, er det best å på en mest mulig diskret måte å skygge banen. *Liker* 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Har du en tro på at du ved korrekt og smart nok opptreden kan få enhver idiot til å oppføre seg skikkelig? Har nå sett filmen fra overvpkingskameraet. Og min kolleger sier han ser "stein" ut, dopa. Men han sjanglet skikkelig også. Er dopa mennesker farligere enn fulle mennesker? Kjekt å vite sånt til senere. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 *Liker* Jeg ble så overrasket over svaret til nhd. Men da jeg kom på jobb, og alle mine kolleger støttet min kollega som hadde vært i slosskamp med personen, begynte jeg å tenke på at jeg nok har litt å lære når det gjelder dette (også). 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Har du en tro på at du ved korrekt og smart nok opptreden kan få enhver idiot til å oppføre seg skikkelig? Jeg ble så overreasket over svaret ditt idag. Men alle mine kolleger støttet min kollega som hadde sloss med personen. De sa han hadde gjort det eneste riktige. Selv var jeg sikker på at det ikke var riktig. Så her har jeg endel å lære.. Takk for svar 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Har noen "alkiser" i familien her og de må behandles på forskjellig måte ja. En tåler klar tale, en annen blir voldelig og kommer med trusler, en tredje blir lei seg osv. Det beste er å holde lang avstand hvis man kan det. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Har noen "alkiser" i familien her og de må behandles på forskjellig måte ja. En tåler klar tale, en annen blir voldelig og kommer med trusler, en tredje blir lei seg osv. Det beste er å holde lang avstand hvis man kan det. Huff jeg liker ikke fyll overhode. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Huff jeg liker ikke fyll overhode. Helt enig med deg. Jeg har sett altfor mange bli tullete i fylla. Har blitt angrepet selv og fått veldig mye trusler fra fulle folk. Ikke morsomt å ha sånne i nær familie ihvertfall. Venner kan man jo stort sett velge selv, men familien velger man som regel ikke. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Helt enig med deg. Jeg har sett altfor mange bli tullete i fylla. Har blitt angrepet selv og fått veldig mye trusler fra fulle folk. Ikke morsomt å ha sånne i nær familie ihvertfall. Venner kan man jo stort sett velge selv, men familien velger man som regel ikke. Kan jeg spørre om på hvilken måte du ble angrepet? Jeg har også mange vonde episoder bak meg mht fyll, så jeg har stor respekt for folk som er fulle. Men heldigvis omgås jeg sjelden fulle folk i dag. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Kan jeg spørre om på hvilken måte du ble angrepet? Jeg har også mange vonde episoder bak meg mht fyll, så jeg har stor respekt for folk som er fulle. Men heldigvis omgås jeg sjelden fulle folk i dag. Sexuelle tilnærmelser, inkl. voldtekt, bli holdt og han nekter å slippe, beføling både her og der. Bli holdt og slått, spillte død for at han skulle slutte. Er det rart jeg har nerver og er redd når jeg er hjemme alene? Jeg er redd når det er mørkt, redd når telefonen ringer, redd når folk drikker mye og blir uberegnelige. Nå har det vært ganske fredelig her i lengre tid, fikk besøk av en som var full i forrige uke, men jeg greide å sette grenser. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Sexuelle tilnærmelser, inkl. voldtekt, bli holdt og han nekter å slippe, beføling både her og der. Bli holdt og slått, spillte død for at han skulle slutte. Er det rart jeg har nerver og er redd når jeg er hjemme alene? Jeg er redd når det er mørkt, redd når telefonen ringer, redd når folk drikker mye og blir uberegnelige. Nå har det vært ganske fredelig her i lengre tid, fikk besøk av en som var full i forrige uke, men jeg greide å sette grenser. Synes ikke det er det minste rart at du er redd. Tross dette har du motet og humøret oppe, det beundrer jeg deg for 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Synes ikke det er det minste rart at du er redd. Tross dette har du motet og humøret oppe, det beundrer jeg deg for Takk, I try my best . Det som hjelper meg er medisiner og at jeg tenker at det som har skjedd umulig kan skje på nytt på samme måte. Jeg forsøker å trygge meg selv hele tiden. Dessuten har jeg så og si ikke kontakt med noen av disse idiotene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.