stjernestøv Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Skrevet 30. oktober 2012 Ja, det er ikke godt når man ikke greier å tenke heller. Det må finnes en mellomting kanskje. Håper du har kontroll hvis du blir sykere og tar symtomene med en gang de dukker opp. Du vet kanskje fra før hva som skjer når du begynner å bli syk? Hos meg følger det ofte samme mønsteret. Jeg har en varsko her liste som er praktisk å ha noen ganger når "gangsynet" ikke er helt på topp. Kanskje lurt å skrive litt når man er friskere slik at man kan ta tak i ting før de blir for ille. Jeg vet når jeg begynner å bli syk, så jeg har kontroll. Håper for Guds skyld at det går bra, har så lyst å slutte. Men har det i tankene, at det er bedre med litt ap enn ingen. Får se hvordan det går fremover. Skal du slutte og, eller vil du bare redusere? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er friskere og har vært det en god stund , men jeg liker ikke at jeg overspiser. Går bare opp i vekt, og det gjør jeg ikke uten medisiner. Vet ikke hvorfor, om det er det at mat smaker best når jeg er frisk...tror kanskje det. Elsker god mat, men det går utover vekta. Har du en lege eller behandler du har kontakt med nå? Det går an å ta opp at bivirkningene plager deg, kanskje du kan bytte til en medisin med en annen bivirkningsprofil. Hvis du ikke blir for redd av å prøve noe annet. Det er jo litt styr med slike medisinutpprøvinger. Jeg vet om flere som har gått opp i vekt av ap, så det er kjent. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg vet når jeg begynner å bli syk, så jeg har kontroll. Håper for Guds skyld at det går bra, har så lyst å slutte. Men har det i tankene, at det er bedre med litt ap enn ingen. Får se hvordan det går fremover. Skal du slutte og, eller vil du bare redusere? Har redusert og skal stå på denne dosen veldig lenge har jeg tenkt. Så får jeg se om jeg finner en løsning sammen med legen etterhvert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Skrevet 30. oktober 2012 Har du en lege eller behandler du har kontakt med nå? Det går an å ta opp at bivirkningene plager deg, kanskje du kan bytte til en medisin med en annen bivirkningsprofil. Hvis du ikke blir for redd av å prøve noe annet. Det er jo litt styr med slike medisinutpprøvinger. Jeg vet om flere som har gått opp i vekt av ap, så det er kjent. Skal til behandleren i morgen, men hun er ikke psykiater. Vi snakket med psykiater om medisinene, sa det som det var. Hun var ikke for et bytte, hun mente at det som fungerte skulle en ikke gjøre noe med. Hun kom og med noen "skrekk historier" om andre medisiner. Tror ikke jeg vil snakke med hun igjen. Fikk noe for kriblingen da, men er ikke alltid det hjelper, kriblingen er grusom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Skrevet 30. oktober 2012 Har redusert og skal stå på denne dosen veldig lenge har jeg tenkt. Så får jeg se om jeg finner en løsning sammen med legen etterhvert. Ok. Det er jo lurt at det er i samråd med lege, da gjør du det rette. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Skal til behandleren i morgen, men hun er ikke psykiater. Vi snakket med psykiater om medisinene, sa det som det var. Hun var ikke for et bytte, hun mente at det som fungerte skulle en ikke gjøre noe med. Hun kom og med noen "skrekk historier" om andre medisiner. Tror ikke jeg vil snakke med hun igjen. Fikk noe for kriblingen da, men er ikke alltid det hjelper, kriblingen er grusom. Det var psykiateren som kom med skrekkhistorier om andre ap? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Skrevet 30. oktober 2012 Det var psykiateren som kom med skrekkhistorier om andre ap? Ja, det var det. Fikk nesten inntrykk av at hun var mot medisiner. Men jeg vet ikke, bare truffet henne en gang. 0 Siter
Sør Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 ''Men jeg tror ikke det når inn til meg, så det er ikke vits å skrive mer. De kan bare slette denne dumme tråden.'' Du har tydelig ingen sterk side i å ta andres signaler eller ønsker til etteretning. Derfor er det kanskje av viktighet at andre påpeker nettopp at du kan gi dem ei pause. Du har tydelig ingen sterk side i å ta andres signaler eller ønsker til etteretning. Derfor er det kanskje av viktighet at andre påpeker nettopp at du kan gi dem ei pause. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Ja, det var det. Fikk nesten inntrykk av at hun var mot medisiner. Men jeg vet ikke, bare truffet henne en gang. Uff, du er ikke alltid like heldig med behandlerene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.