Gjest arendal1994 Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Hei. Jeg er en jente på 18 år som sliter med søvn. Jeg er konstant trøtt og får aldri uthvilt meg uansett hvor mye jeg sover. Dette gjør også slik at jeg ikke klarer å konsentrere meg på skolen. Jeg er må på do veldig ofte, og siden jeg mister så mye væske fører det også til at jeg er veldig mye tørst. For rundt 2 år siden begynte jeg å få veldig vondt i hode, og veldig ofte.. Jeg har vært hos legen og sjekket dette to ganger, og de mener det ikke er noe galt. Så jeg håpet på om du/dere kunne hjelpe meg med dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Du har fått sjekket blodsukkeret, at du ikke har diabetes? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg synes det er meningsløst å påstå at det ikke er noe som er galt. Det er mulig at de ikke FANT noe galt, men noe er galt. Dessverre må du kontakte en annen lege som kan gjøre en bedre undersøkelse. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg synes det er meningsløst å påstå at det ikke er noe som er galt. Det er mulig at de ikke FANT noe galt, men noe er galt. Dessverre må du kontakte en annen lege som kan gjøre en bedre undersøkelse. Det er helt tåpelig ja! Syns det er forferdelig å gå rundt sånn her, og dette har vart lenge.. Så en ny lege må jeg få oppsøkt!! Takk for svar:) 0 Siter
Gjest Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Du har fått sjekket blodsukkeret, at du ikke har diabetes? Ja, det har jeg også sjekket og det så ut til å være normalt. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.