Gjest potetelsker Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 jeg er glad i poteter, spesielt ovnsstekte. Er møkkalei kokte. Hvis jeg steker fisken i ovnen uten fett, men steker potetene i ovnen med olivenolje for å få en sprø skorpe på dem, kan det vel ikke være så farlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesi Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Poteter er ikke farlig nei Men de gir deg forholdsvis mye karbohydrater, og det av den finere sorten. Hvis du skal ned i vekt ville jeg begrenset forbruket av poteter til 1 stor potet til middagsmåltidet. Det er nemlig slik at finraffinert kabohydrater i større mengder enn kroppen trenger, lagres som fett i kroppen. Men å steke poteter i ovnen med begrenset mengde olivenolje er bedre enn å steke i smør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Det er ikke farlig, men veldig godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Det er ikke farlig, men veldig godt :-) Tja, men man kan jo brenne seg i ganen, da.. I iveren, mener jeg.. *mmmm* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.