Gjest Nickløsheletida Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Hei! Vet ikke,. fikk bare en sånn følelse en gang. Derfor spør jeg. Husker ikke helt hva det var, men det var noe... :-) Jeg er ingen god amatør psykiater så sikkert bare en merkelig ide. Ok :-) 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Hei! :-) Tror du at du har asperger syndrom? Vet du hva asperger syndrom er? Nei, tror ikke at jeg har as Jeg er nysgjerrig på hvorfor du spør? 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Det er mange, men de fleste ser du ikke. Mange folk som bruker både kokain og heroin kler seg pent og går på jobben og vanligvis vil ingen oppdage det. Ok.. såpass ja.. det visste jeg ikke. Takk for svar 0 Siter
laguna1 Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Narkotika er et mangefassetert dyr.. Og folk er individuelle og forskjellige. Selvsagt vil en halvpsykotisk tulling kunne bli farlig ved inntak av methamf, og like selvsagt vil den jevne helgehasjrøykende familiefar være totalt ufarlig. Jeg tror noe av det farligste som er, er den generelle uvitenheten om narkotika, og om brukerene av disse SVÆRT forskjellige stoffene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.