Gå til innhold

Rift/sår som ikke gror (anal)

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt198625
Skrevet

Heisann. Bifil gutt 25 her Jeg har de siste årene hatt problemer med anal sex som følge av et sår som ikke vil gro. Selvom jeg kan la det gå 1-2 mnd før jeg i det hele tatt fører noe som helst i analen. Det går som regel fint med mindre dildoer. Men middels store/store har blitt et problem (som det ikke har vært før i tiden) Jeg blør fra et sår jeg ikke helt kan se så lett inne i anal. Det stopper ganske så raskt etter jeg har sluttet med dildobruk.(jeg ser ikke noe blod i avføring neste dag f.eks) Så spørsmålet mitt er : Er det noe jeg kan gjøre får å få dette riftet til å gro skikkelig slik at ting kan bli som det har vært før? Eller må dette syes? Synes det er rart, siden det plutselig kommer når jeg leker med middels store dildoer, og aldri en blod dråpe ellers..

Skrevet

Tror svaret er enkelt: hold deg unna dildoer i det hele tatt i 2-3 mnd. Deretter kan du leke med de små igjen, hold deg til dem i minst 6 mnd. Ikke noe rart det begynner å blø igjen når du hele tiden åpner riften igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...