Gå til innhold

har det så vondt...

Anbefalte innlegg

Gjest 0000000
Skrevet

Jeg har lenge blitt lovet å starte opp i dagbehandlingsnettverket. Og det har vært planen i flere år. Endelig sa behandler at jeg kunne begynne ca slutten av november og jeg har gledet meg slik...

Men så kom det frem at en av gruppteaterapeutene kjenner min overgriper!

Så nå får jeg ikke være med i en sånn gruppe likevel... det var så viktig og nå er jeg helt knust....

Videoannonse
Annonse
Gjest 00000000
Skrevet

Er dette rett "prosedyre" NHD? Regner med det... men det føles på en måte som å bli "ofret"...for at terapeuten skal få ha kontakt med overgriperen som for øvrig er fratatt lisensen...... ekkelt! Og så får jeg ikke nødvendig terapi pga det...

Gjest 00000000
Skrevet

Er dette rett "prosedyre" NHD? Regner med det... men det føles på en måte som å bli "ofret"...for at terapeuten skal få ha kontakt med overgriperen som for øvrig er fratatt lisensen...... ekkelt! Og så får jeg ikke nødvendig terapi pga det...

Skrevet

Har du fått forslag til et annet behandlingsopplegg? Hva mener din nåværende behandler kan være til hjelp for deg?

Hvis du bor et sted hvor det ikke er altfor lang avstand til et annet sted de driver gruppebehandling (tilsvarende det opplegget du nå har mistet muligheten til), så er det kanskje et alternativ å søke seg dit?

Gjest 00000000
Skrevet

Har du fått forslag til et annet behandlingsopplegg? Hva mener din nåværende behandler kan være til hjelp for deg?

Hvis du bor et sted hvor det ikke er altfor lang avstand til et annet sted de driver gruppebehandling (tilsvarende det opplegget du nå har mistet muligheten til), så er det kanskje et alternativ å søke seg dit?

Hei. Jeg får tilbud i nabobyen. Vurderer det nå. Dessverre ble jeg innlagt nå. Hadde gledet meg til gruppen i årevis. Men det nytter vel ikke å dvele ved det. Kanskje prøve å tenke positivt...

Gjest 00000000
Skrevet

Hei. Jeg får tilbud i nabobyen. Vurderer det nå. Dessverre ble jeg innlagt nå. Hadde gledet meg til gruppen i årevis. Men det nytter vel ikke å dvele ved det. Kanskje prøve å tenke positivt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...