Gjest germimate Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Idag tok jeg et av mitt livs vanskeligste telefoner. De ringte først en gang, og jeg fikk nærmest panikk, jeg tok den ikke fordi jeg ikke visste hva jeg skulle si. Jeg var rett og slett for redd til å ta den og å face problemet. Jeg har lang erfaring med å unngå å ta slike telefoner, og jeg vet jo at jeg ved å ikke facer problemet bare forsterker det, jeg blir jo gående og bekymre meg osv osv. Men til tross for dette så har mitt valg vært å unngå det. I dag, da de ringte på nytt, bestemte jeg meg: bare ta den, hopp i det, face problemet, bare si det som det er. Ikke tenk, just do it, som frosken sier. Og jeg er så lettet, jeg fikk tilogmed ordnet opp i noe som jeg en god stund har bekymret meg mye for! Jeg ønsker bare å dele det med dere fordi jeg nå er så utrolig lettet. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Så bra :-) Gratulerer! Takk Jeg skjelver faktisk litt enda... 0 Siter
tonie Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Så bra! Det er en deilig, deilig, følelse når man har greid å ta tak i noe man har utsatt lenge. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Så bra! Det er en deilig, deilig, følelse når man har greid å ta tak i noe man har utsatt lenge. Ja, ikke sant! Jeg er så lettet at jeg fikk masse energi her jeg sitter. Jeg er nok en erfaring rikere, og ikke søren om jeg skal feige ut neste gang heller! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Godt jobba! Takk for det Jeg er kjempefornøyd og har levd på denne opplevelsen idag for å si det sånn 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Flinkis! Takk For meg er det viktigste at jeg for min del faktisk gjorde det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.