Gå til innhold

Å bare hoppe i det

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

Idag tok jeg et av mitt livs vanskeligste telefoner.

De ringte først en gang, og jeg fikk nærmest panikk, jeg tok den ikke fordi jeg ikke visste hva jeg skulle si. Jeg var rett og slett for redd til å ta den og å face problemet.

Jeg har lang erfaring med å unngå å ta slike telefoner, og jeg vet jo at jeg ved å ikke facer problemet bare forsterker det, jeg blir jo gående og bekymre meg osv osv. Men til tross for dette så har mitt valg vært å unngå det.

I dag, da de ringte på nytt, bestemte jeg meg: bare ta den, hopp i det, face problemet, bare si det som det er. Ikke tenk, just do it, som frosken sier. Og jeg er så lettet, jeg fikk tilogmed ordnet opp i noe som jeg en god stund har bekymret meg mye for!

Jeg ønsker bare å dele det med dere fordi jeg nå er så utrolig lettet.

Videoannonse
Annonse
Gjest germimate
Skrevet

Så bra :-) Gratulerer!

Takk :) Jeg skjelver faktisk litt enda... :)

Skrevet

Så bra!:) Det er en deilig, deilig, følelse når man har greid å ta tak i noe man har utsatt lenge.

Gjest germimate
Skrevet

Så bra!:) Det er en deilig, deilig, følelse når man har greid å ta tak i noe man har utsatt lenge.

Ja, ikke sant! Jeg er så lettet at jeg fikk masse energi her jeg sitter.

Jeg er nok en erfaring rikere, og ikke søren om jeg skal feige ut neste gang heller!

:)

Gjest germimate
Skrevet

Godt jobba!

Takk for det :)

Jeg er kjempefornøyd og har levd på denne opplevelsen idag for å si det sånn :)

Gjest germimate
Skrevet

Flinkis!

Takk :) For meg er det viktigste at jeg for min del faktisk gjorde det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...