Gjest vaksinesyk Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Hei! Det er ca en uke siden jeg tok en hestekur med vaksiner: -Hepatitt A, tyfoidfeber og DTP vaksinen. Etter jeg hadde fått alle vaksinene besvimte jeg på legekontoret, slo hodet i et skap, og satt rolig 30 min etterpå. Deretter hadde jeg en svært hoven, stiv og rød(diameter på 10 cm) skulder i 5 dager.(vanlig?!?) der hvor jeg tok DTP vaksinen. Men det værste er at jeg er så slapp og sliten. Vanligvis trener jeg mer enn 7 timer i uka, nå har jeg hatt over en uke med relativt treningsfri.Når jeg har prøvd å trene har det ført til stølhet med en gang av lette øvelser. Allikevel sovner jeg før kl 10 omtrent hver dag, og kan sove hvertfall 12 timer i strekk. har også mye vondt i hodet. Er alt dette vanlig etter noen relativt vanlige vaksiner?? vil det gå over? 0 Siter
Sør Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Nei, det er selvsagt ikke vanlig å besvime eller slå hodet når man blir vaksinert. Litt "slapp og sliten" er det dog vanlig at man blir. Jeg tok en lignende cocktail for et halvt år siden, inkl. gul feber, og var slapp i noen få dager. Ikke noe mer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.