Gå til innhold

Sliter med å ta vare på meg selv og helsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å ta være på meg selv og helsen. Vekten går bare oppover og oppover enda jeg har sluttet med anafranil. Har fått problemer med føttene og kan ikke trene som før lenger. Kan gå turer og sykle. Har en spinningsykkel i leiligheten min som jeg kan bruke. Jeg har også tilgang til treningssenter, men merker jeg kvier meg for å dra dit. Trives ikke i min store kropp lenger, men har tydeligvis problemer med å forandre meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er like enkel og barnslig som meg og synes det er gøy å registrere og måle og sånt, så er kanskje denne nettsiden noe for deg:

http://vektned.no/

Her får du poeng for div. ting og kan sette deg kalorimål som du selvfølgelig får poeng om du holder i løpet av en dag og sånt, treningspoeng er det også. :o) Du legger inn vekt og høyde og litt forskjellig om du vil og det du spiser og trener. Jeg synes sånt er kjempegøy og koser meg med det hver dag. :o)

Skrevet

Har problemer med det jeg og, er et matvrak med stor M. Og vet ikke hvordan jeg skal klare å snu det, lei.

Skrevet

Om du er like enkel og barnslig som meg og synes det er gøy å registrere og måle og sånt, så er kanskje denne nettsiden noe for deg:

Her får du poeng for div. ting og kan sette deg kalorimål som du selvfølgelig får poeng om du holder i løpet av en dag og sånt, treningspoeng er det også. :o) Du legger inn vekt og høyde og litt forskjellig om du vil og det du spiser og trener. Jeg synes sånt er kjempegøy og koser meg med det hver dag. :o)

Jeg registrerte meg like greit, men får ikke til å reg kosthold. Altså jeg skriver hva jeg spiser til frokost men så kommer jeg ikke lenger. Hva gjør jeg? Jeg søkte på faq men fant ingenting.

Skrevet

Jeg registrerte meg like greit, men får ikke til å reg kosthold. Altså jeg skriver hva jeg spiser til frokost men så kommer jeg ikke lenger. Hva gjør jeg? Jeg søkte på faq men fant ingenting.

Når du har skrevet inn hva du har spist og hvor mange gram så kommer det jo opp til venstre antall kalorier for hvert måtid og til høyre i kosthold-skjermbildet et sammendrag av dagens nøkkeltall og poeng, her ser du om du har overskrevet det kalorimålet du har satt deg f.eks.

Skrevet

Jeg skal plotte inn noen treningsøkter i uken. Jeg har jo tilgang til naturen, treningssenter og treningsapparater hjemme. Gjøre trening foran tven når man like gjerne ser på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...