Gjest Jul_igjen Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Jeg har fått dødsbeskjeden! Jeg har lenge sett i vinduet mens jeg sitter i sofaen.. jeg har sett øyne som stirrer mot meg.. de beveger seg.. jeg har lenge vært overbevist om at dette er djevelen som overvåker meg at han vil overmanne meg med en alvorlig sykdom jeg kommer til å dø av. Så skjer det.. jeg får akutte smerter.. jeg er sikker på at jeg er dødssyk. Det er nå jeg må ta straffen for alle de vonde tingene jeg har gjort. Det er nå min personlige dommedag har kommet. Jeg er besatt av tall.. må telle alt sammen.. må telle til 9 hele tiden.. jeg er besatt av tallet 9.. I dag gikk strømmen.. jeg ble livredd.. alt var mørkt og jeg var sikker på at dødsdommen var kommet.. at hvis jeg snudde meg ville djevelen stå der, klar til å drepe meg. Nå blåser det ute, høres ut som noen banker på vinduet, men tør ikke se ut før det er lyst.. vil ikke dø! Jeg er for ung til å dø! Jeg får ikke sove! Har ikke sovnet før i 3-5 tiden i flere uker for så å stå opp klokken halv 7. Jeg bruker flere timer til dagen å telle.. telle til 9... 1-2-3-4-5-6-7-8-9. Jeg skal be presten om å velsigne meg fra det onde.. slik at jeg kan få fred.. Jeg vil være fri.. fri som fuglen.. Høre på kvitre lyden av alle fuglene mens jeg sitter i skogen med en kopp kakao uten å bekymre meg for å telle feil. Jeg trenger noe å sove på.. jeg trenger å sove.. jeg kan ikke klare dette mer.. blir bare mer og mer telling da.. Jeg ligger våken nå... ligger og tenker på om jeg har kreft... kanskje hvis jeg teller til 9 hele tiden.. kanskje det vil hjelpe.. jeg pleier å tenke på blå og rosa.. blå får meg til å tenke på himmelen og rosa på en nydelig sky som jeg vil fly på.. I morgen må jeg stå opp.. gå på jobb.. rydde hele leiligheten fordi folk sier det lukter og er rotete.. Er jeg normal? Jeg er vel det? Kanskje jeg bare er litt trett.. kanskje jeg roer meg ned hvis jeg begynner å telle.. Kan begynne nå 1-2-3-4-5-6-7-8-9. Hører telefonen min ringe hele tiden.. men når jeg ser etter så gjør den ikke det. Kan det være en ide å flytte til utlandet? Flytte fra ondskapet? Jeg har orm i magen.. orm som spiser innvollene mine. Er det noe jeg kan ta for å få dette vekk? Få vekk disse grusomme tankene? I natt så drømte jeg at jeg hadde flyttet til et forlatt hus der det var spøkelser.. Jeg er redd.. Jeg liker ikke at det banker på vinduet mitt når jeg prøver å sove.. det gjør meg redd. Kan noen vær så snill å gi meg tips til hva jeg skal gjøre? Hilsen en som er redd røde øyne 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Antipsykotisk medisin vil hjelpe deg. Oppsøk fastlegen allerede i dag. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ring lege snarest. Du er psykotisk og trenger hjelp og medisin. 0 Siter
Sør Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ring legen din for å få en akuttime. Du trenger hjelp nå. I dag. Med vennlig hilsen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Håper du får noe for dette, ingen skal måtte ha det slik. Lykke til hos legen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.