Gjest germimate Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Hvilke signaler bør en ta alvorlig? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Dette tror jeg er litt individuelt. Hos meg blir tankene mye mere negative og energien forsvinner. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Dette tror jeg er litt individuelt. Hos meg blir tankene mye mere negative og energien forsvinner. Kommer det snikende over tid? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Kommer det snikende over tid? Det kan komme i løpet av noen dager, en uke kanskje. Ikke alltid at jeg tenker depresjon i begynnelsen. Hvis jeg blir obs. på dette tidlig, så prøver jeg å endre fokus og gjøre noe positivt for å snu. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Individuelt. Lær av din forhistorie, lær av gamle feil og tidligere symptomer. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Individuelt. Lær av din forhistorie, lær av gamle feil og tidligere symptomer. Vet ikke hva som er normal slitenhet. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Vet ikke hva som er normal slitenhet. Jeg vet ikke hva som er "slitenhet" for deg, dette er også helt individuelt, i blant må vi finne oss i å være sliten i perioder. Jeg tenker at er du itvil skader det ikke å iverksette tiltak for å forebygge depresjon. Er du i faresonen bør du jobbe med dette jevnlig. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Jeg vet ikke hva som er "slitenhet" for deg, dette er også helt individuelt, i blant må vi finne oss i å være sliten i perioder. Jeg tenker at er du itvil skader det ikke å iverksette tiltak for å forebygge depresjon. Er du i faresonen bør du jobbe med dette jevnlig. Ok. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.