Gå til innhold

Andre AP/nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar solian og seroquel og den kombinasjonen gjør meg sulten, og jeg får forstoppelse. + kriblinger, men nå har jeg halvert dosen på begge. Har lyst å slutte helt for jeg er frustrert, føler meg lat og slapp. Er det noen an medisin som kunne fungert bedre tror du?

Behandleren min skulle høre med en psykiater, om det fantes et ant alternativ. Gjør det det eller?

Og hvis jeg skal gjøre et bytte, kan jeg bli dårlig av det? Eller er det bare å hoppe på et nytt medikament?

En an psykiater mente jeg burde stå på det jeg stod, behandleren min mente hun burde hørt på meg. Men hun brydde seg ikke om det jeg sa tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slett dette da hvis du ikke gidder å svare :-)

Takk!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du spør omtrent to ganger i uken om medisinendringer.

STABILITET i medisineringen er det viktigtse.

Om du skal skifte, anbefaler jeg Xeplion. Det er en depotsprøyte du tar hver 4. uke,

Skrevet

Stjernestøv: bare det at du hele tiden snakker om å endre medisiner, osv osv. tyder jo på at du i hvert fall ikke skal redusere ytterligere.

Som NHD skriver: Stabilitet!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du spør omtrent to ganger i uken om medisinendringer.

STABILITET i medisineringen er det viktigtse.

Om du skal skifte, anbefaler jeg Xeplion. Det er en depotsprøyte du tar hver 4. uke,

Uffda. Men takk :-)

Skrevet

Stjernestøv: bare det at du hele tiden snakker om å endre medisiner, osv osv. tyder jo på at du i hvert fall ikke skal redusere ytterligere.

Som NHD skriver: Stabilitet!

Med vennlig hilsen

Ok, skal ta meg sammen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...