Gondor Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Nå har jeg redusert fra 8 mg fluanxol til 6 mg og det går bra. Jeg føler meg litt kvikkere. 8 mg var på grensen til sløvende for meg. Nå skal jeg ikke gjøre feilen å redusere til 2 mg i løpet av 2 uker. Det gikk virkelig dårlig. Jeg ble sittende på en stol og stirre ut i luften og hadde dundertankekjør. Jeg er ingen kløpper i matematikk så jeg vet ikke om dette er 20% av 8 mg. Nå skal jeg holde meg på 6 mg og føle meg frem. Hvis det går bra skal jeg redusere til 4 mg. Jeg tilhører den gjengen her inne som vil redusere mest mulig på medisiner for å se om de klarer det. Ønsket er vel å oppnå følelsen av å leve. Hadde det gått an å ta problemene med terapi hadde det vært helt fantastisk. Men jeg har eneansvaret for 3 barn og kan ikke tillate meg å bli dårlig. Ikke tillate meg å¨begynne å drikke igjen heller. Jeg kan ikke bare tenke på meg selv og mine behov. Blir jeg dårlig øker jeg til 8 mg igjen. Så får jeg heller tåle å være litt sløv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Dette er 25%, og du kan følge den planen jeg tidligere skisserte med 25% i stedet for 20 %. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. november 2012 Forfatter Skrevet 1. november 2012 Dette er 25%, og du kan følge den planen jeg tidligere skisserte med 25% i stedet for 20 %. Ok. Jeg skal følge den planen. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.