Gå til innhold

Redusering av ap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg redusert fra 8 mg fluanxol til 6 mg og det går bra. Jeg føler meg litt kvikkere. 8 mg var på grensen til sløvende for meg. Nå skal jeg ikke gjøre feilen å redusere til 2 mg i løpet av 2 uker. Det gikk virkelig dårlig. Jeg ble sittende på en stol og stirre ut i luften og hadde dundertankekjør.

Jeg er ingen kløpper i matematikk så jeg vet ikke om dette er 20% av 8 mg. Nå skal jeg holde meg på 6 mg og føle meg frem. Hvis det går bra skal jeg redusere til 4 mg.

Jeg tilhører den gjengen her inne som vil redusere mest mulig på medisiner for å se om de klarer det. Ønsket er vel å oppnå følelsen av å leve. Hadde det gått an å ta problemene med terapi hadde det vært helt fantastisk. Men jeg har eneansvaret for 3 barn og kan ikke tillate meg å bli dårlig. Ikke tillate meg å¨begynne å drikke igjen heller. Jeg kan ikke bare tenke på meg selv og mine behov.

Blir jeg dårlig øker jeg til 8 mg igjen. Så får jeg heller tåle å være litt sløv.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er 25%, og du kan følge den planen jeg tidligere skisserte med 25% i stedet for 20 %.

Skrevet

Dette er 25%, og du kan følge den planen jeg tidligere skisserte med 25% i stedet for 20 %.

Ok. Jeg skal følge den planen. Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...