Gå til innhold

Kvalme

Gjest Kristinjentå

Anbefalte innlegg

Gjest Kristinjentå
Skrevet

Nesten hver morgen, så er eg kvalm og sliter i å få med meg mat. Eg står opp ca. kl. 06 om morgenen og legg meg rundt 10-11 tida om kvelden. Eg har egentlig hatt kvalmen heilt sida skulestart, og det er berre nokre gonger den har gitt seg. Viss eg er kvalm og prøver å spise, begynner eg å knekke meg, og mest sannsynlig ender opp med at eg kaster opp. Kva kan dette vere tegn på? Har snakka litt med tanta mi om dette sidan ho er sjukepleiar, og ho meiner på at eg har sår i spiserøret. Viss eg har det, har eg da riktige symptomer på det? Kan det hende at det er noko eg er allergisk på? Kva kan det vere som feiler meg? Eg vil få det bort så fort som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenkvalme, er du gravid?

eg er sikker på at eg ikkje er gravid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...