Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Det å føle at det er en person i nærheten hele tiden som følger med hva en gjør og sier. Er dette en tanke? Eller en følelse? Eller hva er det? Holder på å sjekke innholdet og sannheten i det jeg opplever. Men om jeg sier til meg selv at dette ikke er sant, så er det jo der likevel. Hva kan jeg gjøre for å få det til å forsvinne? Vil det forsvinne om jeg ignorerer det så godt jeg kan i en uke? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Paranoia? Ja, kanskje det, men hvor kommer den fra? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ja, kanskje det, men hvor kommer den fra? Universet. God natt :-) 0 Siter
bibben Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ja, kanskje det, men hvor kommer den fra? Har du noe ekstra AP i ermet...kanskje det klarer å jage følelsen/tanken på dør...? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ja, kanskje det, men hvor kommer den fra? ''Ja, kanskje det, men hvor kommer den fra?'' Fra ditt eget hode/din egen psyke? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Universet. God natt :-) Kanskje det er hjelperen min? Gonatta 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Har du noe ekstra AP i ermet...kanskje det klarer å jage følelsen/tanken på dør...? Jeg tenkte i grunnen å gjøre noe med dette uten å øke AP, bare det ikke blir verre. Akkurat nå er det en snill "person", har opplevd at han blir slem og da blir jeg redd. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 ''Ja, kanskje det, men hvor kommer den fra?'' Fra ditt eget hode/din egen psyke? Ja, kanskje det? Det er bare så rart. Prøver å ikke bry meg om det, men det er der hele tiden. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ja, kanskje det? Det er bare så rart. Prøver å ikke bry meg om det, men det er der hele tiden. Håper du får gjort noe med det, hvis du vil det. 0 Siter
bibben Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Jeg tenkte i grunnen å gjøre noe med dette uten å øke AP, bare det ikke blir verre. Akkurat nå er det en snill "person", har opplevd at han blir slem og da blir jeg redd. Går det an å "snakke" litt med den snille personen og bli på lag med denne? For å unngå at den blir truende mener jeg... Jeg tenker at det er kjipt å ha det slik at man blir usikker på sine egne tanker. At de lever sitt eget liv og skaper frykt og usikkerhet. Jeg håper at du har noen i RL å snakke med... Alt godt, 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Håper du får gjort noe med det, hvis du vil det. Kanskje Åndenes makt? De fornemmer jo også slike ting. Kanskje er jeg ekstra følsom for slike ting. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Går det an å "snakke" litt med den snille personen og bli på lag med denne? For å unngå at den blir truende mener jeg... Jeg tenker at det er kjipt å ha det slik at man blir usikker på sine egne tanker. At de lever sitt eget liv og skaper frykt og usikkerhet. Jeg håper at du har noen i RL å snakke med... Alt godt, Takktakk :-). Min mann tror jeg er sprø når jeg snakker om slike ting. Ellers har jeg det ikke så bra akkurat nå, jeg holder meg inne, det er verre når jeg er ute. Vet ikke om jeg tørr å la være og øke AP egentlig. Hva om jeg mister all kontroll? Det kan jeg ikke gjøre nå. 0 Siter
bibben Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Takktakk :-). Min mann tror jeg er sprø når jeg snakker om slike ting. Ellers har jeg det ikke så bra akkurat nå, jeg holder meg inne, det er verre når jeg er ute. Vet ikke om jeg tørr å la være og øke AP egentlig. Hva om jeg mister all kontroll? Det kan jeg ikke gjøre nå. NHD har sagt (mener jeg) at til og med en mini-dose AP kan gjøre godt utslag. Var jeg deg ville jeg kanskje prøvd meg på det. Hva har du å tape? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 NHD har sagt (mener jeg) at til og med en mini-dose AP kan gjøre godt utslag. Var jeg deg ville jeg kanskje prøvd meg på det. Hva har du å tape? Jeg bruker en minidose AP, men det er nok for lite akkurat nå. Tenkte jeg skulle gjøre noe med disse tankene mine uten så mye AP, men det spørs om jeg får et elendig sosialt liv etterhvert. Jeg er ikke sikker på at dette er rette tidspunkt. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Hm, vet ikke. Jeg følte lenge at jeg var med i en film der jeg var hovedpersonen. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Hm, vet ikke. Jeg følte lenge at jeg var med i en film der jeg var hovedpersonen. Veldig slitsomt å være med på film hele døgnet. Jeg ønsker å få være ifred. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Finner du noe slags holdepunkter/bevis for at det er noen der? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Finner du noe slags holdepunkter/bevis for at det er noen der? Nei, bare en intens følelse av å bli holdt under oppsikt. Noen følger med på alt jeg gjør. Alt blir feil, jeg må gjøre alt perfekt, hvis ikke kan det skje noe fryktelig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Nei, bare en intens følelse av å bli holdt under oppsikt. Noen følger med på alt jeg gjør. Alt blir feil, jeg må gjøre alt perfekt, hvis ikke kan det skje noe fryktelig. Har det skjedd noe fryktelig til nå? Hvis nei, betyr det at du har vært perfekt frem til nå, eller betyr det at tanken er feil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.