Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Har det skjedd noe fryktelig til nå? Hvis nei, betyr det at du har vært perfekt frem til nå, eller betyr det at tanken er feil? Det er sikkert tanken som er feil, veldig feil. Jeg ser den, men vet ikke om jeg tørr å utfordre det. Har opplevd at denne "personen" blir veldig sint på meg, alt blir sort liksom og alle mennesker farlige. Vet ikke om jeg tørr rett og slett, hva om jeg ramler helt av? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Det er sikkert tanken som er feil, veldig feil. Jeg ser den, men vet ikke om jeg tørr å utfordre det. Har opplevd at denne "personen" blir veldig sint på meg, alt blir sort liksom og alle mennesker farlige. Vet ikke om jeg tørr rett og slett, hva om jeg ramler helt av? Hva om det er nettopp utfordringen som skal til for at du "ramler på". 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Hva om det er nettopp utfordringen som skal til for at du "ramler på". Kanskje-kanskje det...skal vurdere den saken. Starter på ny frisk i morgen og da skal jeg være skikkelig slem imot dette "dyret". Går det galt så får jeg prøve å takle det også. Dette er jo noe jeg eksperimenter med selv, klokt, eller ikke klokt, det vil jo vise seg. Jeg blir veldig passiv av dette, samme hva jeg gjør så blir ting feil. Har sittet inne i hele dag og ikke turd gå ut. Er redd mennesker, det blander seg liksom sammen. Håper ting blir bedre imorgen. Har du opplevd noen som har hatt slike problemer før? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Kanskje-kanskje det...skal vurdere den saken. Starter på ny frisk i morgen og da skal jeg være skikkelig slem imot dette "dyret". Går det galt så får jeg prøve å takle det også. Dette er jo noe jeg eksperimenter med selv, klokt, eller ikke klokt, det vil jo vise seg. Jeg blir veldig passiv av dette, samme hva jeg gjør så blir ting feil. Har sittet inne i hele dag og ikke turd gå ut. Er redd mennesker, det blander seg liksom sammen. Håper ting blir bedre imorgen. Har du opplevd noen som har hatt slike problemer før? Ja, jeg har opplevd mange. Dette er ikke en svært sjelden tilstand. Lykke til i morgen :-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Ja, jeg har opplevd mange. Dette er ikke en svært sjelden tilstand. Lykke til i morgen :-) Takktakk, det trenger jeg :-). Rart hodet jeg har, det vet jeg. Takk for hjelpen! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Kanskje det er hjelperen min? Gonatta mhm :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.