Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BYLMTvxOaeE Ha en fin helg alle sammen :-) 0 Siter
tonie Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Min metode, jo! Endelig får den litt anerkjennelse. God helg:) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Hehe, den var jo morsom. God helg til deg :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Jepp, sånn skal det gjøres. Enkelt og greit :-) God helg! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Takk - omsider kan jeg se en ende på den gørrkjedelige og slitsomme terapien vi holder på med...! :-D 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Det var slem terapi. Enig. Han burde vært svartelistet. :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Enig. Han burde vært svartelistet. :-) Jeg ble faktisk litt trist av å se dette for jeg synes det gjenspeiler mye av det samfunnet vi lever i. Vi vil ikke vite av problemer og feier det bor eller eksluderer mennesker som er annerledes. Mobbehumor kaller jeg dette. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Tror du må henvise kollegaen din til en psykiater jeg... 0 Siter
Gjest Annve Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Jeg synes denne var helt fantastisk. :-) 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Jeg synes denne var helt fantastisk. :-) Mulig jeg har dårlig humor, men jeg synes denne er skikkelig teit. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2012 Forfatter Skrevet 3. november 2012 Mulig jeg har dårlig humor, men jeg synes denne er skikkelig teit. Ikke dårlig humor. Heller ulik sans for humor :-) Jeg lo meg helt skakk :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Min metode, jo! Endelig får den litt anerkjennelse. God helg:) Litt som MCDonaldreklamen; *SMAKK* "Ta`ræ sammen!" :0) 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Ikke dårlig humor. Heller ulik sans for humor :-) Jeg lo meg helt skakk :-) Det har slått meg før at vi ikke har samme humor i det hele tatt. :-) 0 Siter
Gjest Annve Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Mulig jeg har dårlig humor, men jeg synes denne er skikkelig teit. Jeg lo så jeg nesten grinte. Det er jo slik med humor, vi synes forskjellig ting er morsomt. Jeg tror faktisk jeg hadde trengt at noen hylte stop it, til meg av og til. Mulig det hadde ristet litt fornuft i meg når jeg begynner å ta av følelsemessig. 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Fantastisk! Helgen er over, så jeg sier - ha en flott uke! 0 Siter
Gjest Finetime Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Fantastisk! Helgen er over, så jeg sier - ha en flott uke! Dessverre er den over ja. Jeg elsker helgen. 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Dessverre er den over ja. Jeg elsker helgen. Samme her. Jeg leste en vits i går --> Helgen er nok "made in Kina", den varer jo aldri lenge.... Litt tørr, men litt god også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.