Gå til innhold

P-piller, lamictal og mensen

Anbefalte innlegg

Gjest virker de?
Skrevet

Jeg bruker p-piller, loette, og lamictal. Dosen lamictal ble justert opp da jeg begynt med p-pillene. Denne perioden hoppet jeg over mensen. Jeg har likevel hatt blødning snart en uke, men mye mindre enn jeg pleier. Blødningen starter gjerne forsiktig siste dagen jeg tar aktiv pille. Betyr det at p-pillene ikke fungerer som de skal? Pakningsvedlegget var litt uklart, om det er effekten av p-pillene eller lamictalen som blir mindre. (Eller kanskje begge?)

Jeg har jo brukt dem en stund, uten at jeg er blitt gravid, men det er som kjent mange former for sex som ikke kan føre til graviditet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...