Gondor Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Det er noe jeg lurer på som jeg synes er litt rart. Utover ettermiddagen og kvelden er jeg ofte nervøs og redd og har en brennende følelse i maven. Og det når jeg har lukket døren til verden og bare er hjemme med mine kjære. Hvorfor ha angst da? Om dagen er jeg i beredskap, klar for å møte menneskene om enn skjelvende. Jeg gjør virkelig så godt jeg kan. Smiler, er vennlig og høflig. I dag var jeg hos hudpleier. Jeg følte meg så mindreverdig og dum, men hadde ingen angst. Det var forresten veldig deilig. Ikke en død hudcellen igjen i dette ansiktet! Jeg dro også til et kjøpesenter og smilte til alle medbilister for det var få parkeringsplasser igjen og alle kjempet om plass. Ingen angst. Bare følelsen av å være komplett dum.Jeg føler meg stort sett dum og rar. Men tilbake til tema. Hvorfor får jeg angst om kvelden? Jeg har sobril liggende men tar det sjelden fordi jeg får hangover. Forresten; naboen så stygt på meg i dag. Kanskje jeg får utkastelsesordre? Da henter jeg inn familieadvokaten. Vel, det var meg og min lille verden. Ser mye på programmer om universet. Setter ting i perspektiv. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Hei! Det er det beste du kan gjøre, det der se programmer om universet, da blir man nettopp både glad og får ting i perspektiv. Ellers , hvordan vet du det om din nabo? Det er nok noe du innbiller deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Kanskje du får angst om kvelden, fordi du har brukt krefter om dagen til å holde det gående. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Angst om kvelden - ja, det kan jo være at det er mørkt ute. Er man plagest med angst - er mørket ingen positiv faktor. Sobril ? Hvis ikke full dose : 100 mg, så la vær. Bruk "beroligende urter" istedet. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Angst om kvelden - ja, det kan jo være at det er mørkt ute. Er man plagest med angst - er mørket ingen positiv faktor. Sobril ? Hvis ikke full dose : 100 mg, så la vær. Bruk "beroligende urter" istedet. Mørket er bare deilig. Hvilke helbredende urter er det du tenker på? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Kanskje du får angst om kvelden, fordi du har brukt krefter om dagen til å holde det gående. Kanskje det... At jeg på en måte holder tilbake, er det det du mener? Uff, nå blir jeg usikker. Men uansett vil jeg ikke la angsten bryte frem på den tiden av døgnet man er mest aktiv. For svarte svingende. Var det ikke mulig å bare være normal? Men kanskje jeg er normal, bare at jeg ikke har tatt tak i det som vanlige, sterke mennesker? Jeg blir veldig usikker nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Kanskje det... At jeg på en måte holder tilbake, er det det du mener? Uff, nå blir jeg usikker. Men uansett vil jeg ikke la angsten bryte frem på den tiden av døgnet man er mest aktiv. For svarte svingende. Var det ikke mulig å bare være normal? Men kanskje jeg er normal, bare at jeg ikke har tatt tak i det som vanlige, sterke mennesker? Jeg blir veldig usikker nå. Mener det ja, at du holder tilbake så kommer det om kvelden. Blir slik når du tar deg sammen hele dagen. Tror ikke det er normalt å ha angst. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Mener det ja, at du holder tilbake så kommer det om kvelden. Blir slik når du tar deg sammen hele dagen. Tror ikke det er normalt å ha angst. Jeg lengter etter å ha det som min mor. Hun sier at hun ikke er filosofisk og aldri går i dybden og at hun har det veldig bra. Ingen angst er i gården! Sukk. Hvorfor ble jeg ikke som henne? Istede ble jeg the misfit of the family. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Hei! Det er det beste du kan gjøre, det der se programmer om universet, da blir man nettopp både glad og får ting i perspektiv. Ellers , hvordan vet du det om din nabo? Det er nok noe du innbiller deg. Naboene hater meg fordi sønnen min spiller gitar kanskje 10 minutter etter klokken åtte hver kveld. Hun over meg får raserianfall selv om det er helt stille og hun hyler og skriker. Det er så fortvilende! Jeg tror de ønsker mine sønner og meg langt til helvete. Jeg skjønner det. Jeg fhar ikke lyst til å bo her, men må pga økonomien. Jeg og min familie er noen store drittsekker. Jeg orker snart ikke mer. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Mørket er bare deilig. Hvilke helbredende urter er det du tenker på? Urter? Trodde det var politisk korrekt å si jeg... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Jeg lengter etter å ha det som min mor. Hun sier at hun ikke er filosofisk og aldri går i dybden og at hun har det veldig bra. Ingen angst er i gården! Sukk. Hvorfor ble jeg ikke som henne? Istede ble jeg the misfit of the family. Vi har mer tilfelles en du "liker" å tro. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Urter? Trodde det var politisk korrekt å si jeg... Jeg tok det på ramme alvor. :-) Har du peil på urter i det hele tatt? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Naboene hater meg fordi sønnen min spiller gitar kanskje 10 minutter etter klokken åtte hver kveld. Hun over meg får raserianfall selv om det er helt stille og hun hyler og skriker. Det er så fortvilende! Jeg tror de ønsker mine sønner og meg langt til helvete. Jeg skjønner det. Jeg fhar ikke lyst til å bo her, men må pga økonomien. Jeg og min familie er noen store drittsekker. Jeg orker snart ikke mer. Ja, hadde jeg kunnet - er enebolig tingen...men jeg, som mange andre - bor jeg i leilighet. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Vi har mer tilfelles en du "liker" å tro. Da regner jeg med at det er misfit du tenker på? Eller var det angst om kvelden? Trøster meg med filmer om universet jeg da. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Jeg tok det på ramme alvor. :-) Har du peil på urter i det hele tatt? Ikke en dritt.... 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Ja, hadde jeg kunnet - er enebolig tingen...men jeg, som mange andre - bor jeg i leilighet. Jeg burde bo ute på landet med tusen mil til nærmeste nabo, men så elsker jeg byen da! Jeg er ikke av den typen som slår av en prat i oppgangen. Orker ikke. Er ikke interessert. Nå har jeg vært flink pike å kjøpt 2 sypresser til krukkene ute på trammen. Jeg er skikkelig fornøyd med det. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Da regner jeg med at det er misfit du tenker på? Eller var det angst om kvelden? Trøster meg med filmer om universet jeg da. Misfit er vel mer passende. Men jøss - ser mye på universe-dokumentarer også jeg... 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2012 Forfatter Skrevet 2. november 2012 Ikke en dritt.... Ha ha! :-) Jeg har stor tro på urter, men vet ikke hva som lar seg kombinere med alle meds jeg tar. Et aldri så lite puslespill... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Jeg lengter etter å ha det som min mor. Hun sier at hun ikke er filosofisk og aldri går i dybden og at hun har det veldig bra. Ingen angst er i gården! Sukk. Hvorfor ble jeg ikke som henne? Istede ble jeg the misfit of the family. Du må nok ta til takke med deg selv Gondor 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Ha ha! :-) Jeg har stor tro på urter, men vet ikke hva som lar seg kombinere med alle meds jeg tar. Et aldri så lite puslespill... Vet en ting: Johannesurt - ikke prøv det med medisiner... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.