Gjest Uggenmeg Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Hei.jeg er snart 30. Og gravid for tredje gang, ikke for det, har ingen unger fra før, og ingen blir det pgav jeg bare mister. Men problemet mitt er, jeg har akkurat flytta, og er svært deprimert. Det rare er at når jeg var liten ble jeg sexuelt misbrukt og den følelsen har bestandig forfulgt meg, har vært i terapi for det i mange år. Men den ekle, kvalmende ,usikre, nærvøse følelsen gjør livet mitt surt nå. Føler den bedre nå som jeg er gravid. Hvorfor? Våkner hver morgen å er dårlig i psyken.. Vondt. Har ikke vært serlig kvalm, men uggen. Vil bare ligge men hver gang jeg gjør er det uutholdelig.. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Du trenger oppfølging av lege og jordmor under svangerskapet. Dette må du ta opp med en gang. Husk at det lille mennesket du bærer på skal ha en omsorgsperson som fungerer de neste 20 årene. Ta kontakt med lege på mandag. 0 Siter
Gjest UggenEmeg Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Du trenger oppfølging av lege og jordmor under svangerskapet. Dette må du ta opp med en gang. Husk at det lille mennesket du bærer på skal ha en omsorgsperson som fungerer de neste 20 årene. Ta kontakt med lege på mandag. Takk for svar.problemet er jo at det bare ender i uke 6-7. men skal jo til lege. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar.problemet er jo at det bare ender i uke 6-7. men skal jo til lege. Du bør sjekke ut hvorfor det ender i uke 6-7 Når man har abortert ufrivillig tre ganger kalles det habituell abort og bør utredes av lege. Det kan være en tilstand i kroppen eller andre ting som gjør at kroppen støter vekk fosteret. En del ting går det faktisk an å gjøre noe med. Du bør også få behandlig for depresjonen din uavhengig av graviditet, og du bør snakke med noen om tankene dine ang misbruket du opplevde. Første steget er å ta kontakt med lege og være ærlig om hvordan du har det. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar.problemet er jo at det bare ender i uke 6-7. men skal jo til lege. Du bør sjekke ut hvorfor det ender i uke 6-7 Når man har abortert ufrivillig tre ganger kalles det habituell abort og bør utredes av lege. Det kan være en tilstand i kroppen eller andre ting som gjør at kroppen støter vekk fosteret. En del ting går det faktisk an å gjøre noe med. Du bør også få behandlig for depresjonen din uavhengig av graviditet, og du bør snakke med noen om tankene dine ang misbruket du opplevde. Første steget er å ta kontakt med lege og være ærlig om hvordan du har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.