Gjest Hudag Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Spise kjøttdeig som ikke er gjennomstekt? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 du kan godt spise kjøttdeig som ikke er gjennomstekt hvis du vil plage deg selv med en evt matforgiftning. Kjør på med biff tartar hver dag! tviler på at du dør av det. 0 Siter
laban Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Nei. Du kan muligens gjøre livet mer ubehagelig. Men det er slett ikke sikkert. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Nei. Ei heller ved å spise svinekjøtt eller kjøtt som ikke er halalslaktet. 0 Siter
tonie Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Nei. Ei heller ved å spise svinekjøtt eller kjøtt som ikke er halalslaktet. Jo, hvis han setter det i halsen med vilje så. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Nei. Om man dør av dette vil jeg heller kalle det skikkelig uflaks. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Ja, hvis du sørger for at kjøttet først har blitt skikkelig bedervet. La det ligge ute i solsteiken noen uker til kjøttet lukter skikkelig vondt og har blitt fullt av larver. Hvis du da spiser det rått, i store mengder, burde du klare å få en kraftig matforgiftning med diare og oppkast. La så være drikke noe væske, slik at du blir dehydrert. Da skulle du klare å krepere. 0 Siter
Gjest leverogvelsådet Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Jeg spise masse tartar da jeg var barn og lever fortsatt i beste velgående. :-) 0 Siter
Gjest Levendegjort Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 I så fall skulle jeg vært død forlengst. Jeg hatt dessverre alltid vært veldig glad i rå kjøttdeig og klarer ofte ikke å styre meg. Lever fortsatt. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Jo, hvis han setter det i halsen med vilje så. Det er faktisk mange som dør av å sette fast ting i halsen. Det er i et ugunstig evolusjonsmessig trekk å ha spiserør og luftrør ved siden av hverandre. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Nei. Ei heller ved å spise svinekjøtt eller kjøtt som ikke er halalslaktet. Du kan bli ideologisk død, det er sikkert enda verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.