Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Jeg har fulgt dette rådet i helgen. Når det kommer "rare" tanker og forestillinger, sier jeg dette kraftig til meg selv. Det funker en stund :-). Det som plager meg nå er denne personen som er her hele tiden. Til og med katten ser på noe som sitter ved siden av meg, så det må jo være noe der? Tror jeg må tilkalle åndenes makt...stop it, stop it, stop it!!!!!!!!!!!! Tror dere det finnes ånder? 0 Siter
frosken Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Nei, jeg tror ikke det finnes ånder. Er du i kontakt med behandleren din for tiden, slik at du har noen å diskutere utviklingen med? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Tror på ånder men hva hjelper det deg? Blir du redd og stressa av "det" som er med deg? Du kan jo prøve å overse. Hvis ikke må du ta mer medisin sikkert...hvis det er fantasi. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Nei, jeg tror ikke det finnes ånder. Er du i kontakt med behandleren din for tiden, slik at du har noen å diskutere utviklingen med? Ja, jeg kan ta kontakt med behandleren min, men da får jeg sikkert til råd at jeg må øke AP. Jeg er så sta at det har jeg ikke tenkt å gjøre enda. Har ignorert dette "dyret", ihvertfall prøvd, i hele helga. Det har ikke skjedd noen katastrofe så langt, utenom en som holdt på å henge seg på lørdag. Jeg prøver å veie sannsynligheten for at dette har noe med meg og mine handlinger å gjøre. Prøver å stoppe slike tanker med en gang de kommer. Stop it!!! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Tror på ånder men hva hjelper det deg? Blir du redd og stressa av "det" som er med deg? Du kan jo prøve å overse. Hvis ikke må du ta mer medisin sikkert...hvis det er fantasi. Jeg blir veldig stressa ja, nå har et av mine barn vært med fly i veldig mange timer og jeg må ha kontroll på alt så ikke flyet ramler ned. Prøver å si til meg selv: Stop it!!! Behandleren min sa at det er ingen sammenheng mellom slike ting, jeg prøver å jobbe med den saken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Jeg blir veldig stressa ja, nå har et av mine barn vært med fly i veldig mange timer og jeg må ha kontroll på alt så ikke flyet ramler ned. Prøver å si til meg selv: Stop it!!! Behandleren min sa at det er ingen sammenheng mellom slike ting, jeg prøver å jobbe med den saken. Høres ut som du har det slitsomt, du sliter deg sikkert ut av tanker og forestillinger. Går fint med det flyet Har du så sterke krefter at du kan kontrollere sånt? Men du får se hvor mye du orker, du vet jo selv at det hjelper å øke ap. Ikke slit deg helt ut da 0 Siter
laban Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Jeg blir veldig stressa ja, nå har et av mine barn vært med fly i veldig mange timer og jeg må ha kontroll på alt så ikke flyet ramler ned. Prøver å si til meg selv: Stop it!!! Behandleren min sa at det er ingen sammenheng mellom slike ting, jeg prøver å jobbe med den saken. Det ville ikke ramlet ned noen fly i det hele tatt, hvis det var tilstrekkelig at familien til passasjerene konsentrerte seg om at det skulle gå bra. Det er mye mer sannsynlig at transporten til eller fra flyplassen går galt, hvis den foregår med bil eller buss. Dette vet du sikkert. Behandleren din har rett i at det ikke er noe du kan styre. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 http://anatidaephobia-duck.deviantart.com/art/Always-watching-156216842 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 http://anatidaephobia-duck.deviantart.com/art/Always-watching-156216842 :-))) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Høres ut som du har det slitsomt, du sliter deg sikkert ut av tanker og forestillinger. Går fint med det flyet Har du så sterke krefter at du kan kontrollere sånt? Men du får se hvor mye du orker, du vet jo selv at det hjelper å øke ap. Ikke slit deg helt ut da Jeg bruker jo litt AP så jeg har ikke ramlet helt av, det er bare litt av symptomene som har kommet tilbake. Det tar ikke helt overhånd, merker jeg. Det er ganske slitsomt ja å jobbe med dette, kjenner jeg er veldig sliten. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Det ville ikke ramlet ned noen fly i det hele tatt, hvis det var tilstrekkelig at familien til passasjerene konsentrerte seg om at det skulle gå bra. Det er mye mer sannsynlig at transporten til eller fra flyplassen går galt, hvis den foregår med bil eller buss. Dette vet du sikkert. Behandleren din har rett i at det ikke er noe du kan styre. Jeg er veldig flink til å ta på meg skylden for alt. Prøver å jobbe med dette. Kan ikke fri meg fra den tanken at det er jeg som har skylden for livet til andre mennesker. Det er sikkert ting jeg har opplevd som har gjort meg slik. Sånn sett skulle det vel gå an å gjøre noe med det kanskje. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Jeg bruker jo litt AP så jeg har ikke ramlet helt av, det er bare litt av symptomene som har kommet tilbake. Det tar ikke helt overhånd, merker jeg. Det er ganske slitsomt ja å jobbe med dette, kjenner jeg er veldig sliten. Hvis det er symptomer er det jo sykdom, pass på at det ikke tar overhånd. Bra du har kontroll :-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Hvis det er symptomer er det jo sykdom, pass på at det ikke tar overhånd. Bra du har kontroll :-) Har et stort problem. Jeg skal på en lengre reise. Lurer på hvordan dette skal gå, men det er vel bare å hoppe i det. Jeg har jo med meg mere AP om jeg blir verre. Min mann bruker å si ifra når han synes jeg ser syk ut og oppfører meg deretter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Har et stort problem. Jeg skal på en lengre reise. Lurer på hvordan dette skal gå, men det er vel bare å hoppe i det. Jeg har jo med meg mere AP om jeg blir verre. Min mann bruker å si ifra når han synes jeg ser syk ut og oppfører meg deretter. Er noe stort dritt med sykdom. Håper det går bra med deg. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Er noe stort dritt med sykdom. Håper det går bra med deg. Jeg tror jeg har funnet en løsning på å greie meg så langt. Jobber med tankene mine hele tiden. I tillegg har jeg alt jeg har skrevet som jeg skal slå tankene inn på når det butter imot. Føler meg mye bedre idag, ikke denne overhengende faren. Det sies at det kan dannes nye spor i hjernen vår istedet for den gamle. Ved å terpe og terpe på nye tanker skal jeg greie det, har jeg bestemt :-). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Jeg tror jeg har funnet en løsning på å greie meg så langt. Jobber med tankene mine hele tiden. I tillegg har jeg alt jeg har skrevet som jeg skal slå tankene inn på når det butter imot. Føler meg mye bedre idag, ikke denne overhengende faren. Det sies at det kan dannes nye spor i hjernen vår istedet for den gamle. Ved å terpe og terpe på nye tanker skal jeg greie det, har jeg bestemt :-). Ja, hva som foregår i hodet har mye å si. Godt du klarer deg så bra 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Ja, hva som foregår i hodet har mye å si. Godt du klarer deg så bra Takk skal du ha, ha en fin dag :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Takk skal du ha, ha en fin dag :-) Takk Ha en fin dag du og! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.