Gå til innhold

Angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte en psykiater at jeg følte meg fjern, sliten og bare ville legge meg ned. At jeg trodde jeg skulle dette sammen, var redd for det. Kjente meg rar i hodet, det kokte og kjente det strålte energi i kroppen. Hun sa det var angst. Nå er det slik igjen, føler for å legge meg ned. Men får vel tvinge meg til å rydde litt, selv om gulvet gynger under meg. Er dette angst? Da vil det vel gå over om jeg holder ut?

Har ikke hallusinasjoner eller vrangforestillinger. Føles ut som det er kroppen som ikke vil lystre. Føles ikke ut som angst, er bare veldig sliten. Tror ikke det hjelper med vival for å si det slik, lyder er slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er fysisk. Det går over.

Skrevet

Kan være angst det du beskriver.

Angst er jo ikke farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...