stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Fortalte en psykiater at jeg følte meg fjern, sliten og bare ville legge meg ned. At jeg trodde jeg skulle dette sammen, var redd for det. Kjente meg rar i hodet, det kokte og kjente det strålte energi i kroppen. Hun sa det var angst. Nå er det slik igjen, føler for å legge meg ned. Men får vel tvinge meg til å rydde litt, selv om gulvet gynger under meg. Er dette angst? Da vil det vel gå over om jeg holder ut? Har ikke hallusinasjoner eller vrangforestillinger. Føles ut som det er kroppen som ikke vil lystre. Føles ikke ut som angst, er bare veldig sliten. Tror ikke det hjelper med vival for å si det slik, lyder er slitsomt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Forfatter Skrevet 5. november 2012 Dette er fysisk. Det går over. 0 Siter
serenity777 Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Kan være angst det du beskriver. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2012 Forfatter Skrevet 5. november 2012 Kan være angst det du beskriver. Angst er jo ikke farlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.