Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 ... kan en person ta ved å svelge serequel for tre mnd + 50 vival? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er bekymret. Etter at legekontroet stengte i dag oppdaget jeg at jeg har fått resepten til min navnsøster på legeekontoret. Jeg har fått resept på alt man trenger ved bronkittt, og i værste fall har hun fått overnevnte medisiner. Hva skal jeg gjøre? Legen er ikke på plass igjen før i morgen. PS: Jeg fikk utlevert hennes medisiner på apoteket. Ikke jeg som var der, men min mor. Hun fikk alt som stod på min navnsøsters resept. Hilsen en bekymret 0 Siter
cathlin Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Men skulle navnesøsteren som har fått resepten din på seroquel eller vival ta alt samtidig? 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Men skulle navnesøsteren som har fått resepten din på seroquel eller vival ta alt samtidig? Man vet jo ikke om hun kan finne på noe sånt. Jeg aner ikke hvem damen er. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Man vet jo ikke om hun kan finne på noe sånt. Jeg aner ikke hvem damen er. Man svelger vel vanligvis ikke så mange piller på en gang? Står det ikke på pakken hvordan den skal brukes? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Alvorlig glipp! Kan du prøve å søke henne opp på gulesider.no og ringe henne? 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Alvorlig glipp! Kan du prøve å søke henne opp på gulesider.no og ringe henne? Ja, takk. Det tenkte jeg ikke på. Sjekker med en gang. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Alvorlig glipp! Kan du prøve å søke henne opp på gulesider.no og ringe henne? Fant henne. Hun har ikke hentet resepten min. Både jeg og henne skal ringe legen i morgen Dette er sånt som IKKE skal skje. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Fant henne. Hun har ikke hentet resepten min. Både jeg og henne skal ringe legen i morgen Dette er sånt som IKKE skal skje. Flott! Rart hun ikke har hentet ut medisinene hvis hun har bronkitt, egentlig. Dette har jeg ikke hørt at har skjedd på legekontor før, mix up med navn sånn, de skal jo sjekke fødselsnr. i tillegg. Skjønner godt at apoteket leverte ut feil når de først fikk feil resept da. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Flott! Rart hun ikke har hentet ut medisinene hvis hun har bronkitt, egentlig. Dette har jeg ikke hørt at har skjedd på legekontor før, mix up med navn sånn, de skal jo sjekke fødselsnr. i tillegg. Skjønner godt at apoteket leverte ut feil når de først fikk feil resept da. Ja, godt jeg slapp tenke mer på dette i kveld. Men hun lurte når jeg presanterte meg. Hun trodde jeg tullet med henne først. 0 Siter
frosken Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Hvorfor i all verden skulle hun velge å ta alle medisinene på en gang om hun også har fått feil medikamenter? Ring apoteket i morgen og gjør oppmerksom på feilen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Flott! Rart hun ikke har hentet ut medisinene hvis hun har bronkitt, egentlig. Dette har jeg ikke hørt at har skjedd på legekontor før, mix up med navn sånn, de skal jo sjekke fødselsnr. i tillegg. Skjønner godt at apoteket leverte ut feil når de først fikk feil resept da. ''Rart hun ikke har hentet ut medisinene hvis hun har bronkitt, egentlig.'' Fornufige mennesker fornyer resepten i god tid før det er tomt i medisinskapet. Bronkitter er ofte kroniske. 0 Siter
rose23 Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Fant henne. Hun har ikke hentet resepten min. Både jeg og henne skal ringe legen i morgen Dette er sånt som IKKE skal skje. Ler høyt her. Det er da hundretusener som får utskrevet medisiner for flere måneder, uten at det er noe farlig.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.