Bløtkaka Skrevet 5. november 2012 Skrevet 5. november 2012 Vet jeg spammer her om dagen, men etter å ha lest omtrent hver eneste tråd tilbake til mars 2011, begynner jeg å føle meg litt kjent her inne, og siden jeg likevel sitter å trykker "oppdater" dagen lang, drister jeg meg til det. Jeg kom over informasjon om at Tramadol kan fikse disse serotoningreiene (http://en.wikipedia.org/wiki/Tramadol), og siden jeg likevel har en pakke liggende etter et ryggbrudd... er det helt feil å se om det kan hjelpe? 0 Siter
Bløtkaka Skrevet 6. november 2012 Forfatter Skrevet 6. november 2012 Er det noen spesiell grunn til at svar fra "Psyk av alt" ble slettet/borte herfra? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Er det noen spesiell grunn til at svar fra "Psyk av alt" ble slettet/borte herfra? Vi sletter innlegg vi finner upassende. 0 Siter
Bløtkaka Skrevet 6. november 2012 Forfatter Skrevet 6. november 2012 Vi sletter innlegg vi finner upassende. Ahh, i grunn forståelig og ok. Jeg blir bare så nysgjerrig på hva som som sto. Men tusen takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.