Gå til innhold

Irriterendes folk

Gjest what to do med dem

Anbefalte innlegg

Gjest what to do med dem
Skrevet

Kjenner to menn. De elsker å prate om seg selv, er overdrevent blide og entusiastiske. Tror de er Guds gave til verden, og har null interesse for andre folk. Sliter med to slike på jobb.

De spør ALDRI andre hvordan det går, hvordan helgen har vært, om de trenger hjelp o.s.v....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kan være at de bare er ubetenksomme, jeg viste ikke før Bella Dotte sa til meg at når hun sier til meg at hun har vært i bursdag, at jeg så skal spørre henne om hvordan dette var? Om hun hadde det fint? osv...

Det var helt nytt for meg inntil hun informerte meg om det.

Hun sa at når jeg bare sier Ja, når hun sier dette, føles det som om jeg ikke er interessert. Det kan oppfattes som om jeg er uinteressert, men jeg viste ikke at man skal stille oppfølgingsspørsmål til slikt, jeg antar at informerer man om at man har vært på en bursdag så har den vel vært hyggelig, ellers hadde man ikke sagt at man hadde vært på en bursdag.

Av Bella Dottes informasjon trakk jeg dette ut: Still oppfølgingsspørsmål!

Det betyr ikke bare til ens ektefelle, men til alle, spør om det som synes opplagt, ikke vet jeg hvorfor? Jeg hadde ikke nevnt en bursdag jeg hadde vært i hvis den ikke var hyggelig.

Skrevet

Fikk lyst til å sitere Thorvald Steen i boken "Det lengste svevet":

''Han tilhørte tydeligvis den type menn som ikke sa et stygt ord om andre. De rekker ikke det, fordi de har mer enn nok med å prate om seg selv. ''

Skrevet

Det du kan gjøre er å akseptere de som de er :-) Folk er forskjellige, og sånn er det bare. Så for å slutte å irritere deg, må du akseptere de. Du kan ikke forandre de, men du kan forandre dine holdninger til de.

Gjest what to do med dem
Skrevet

Det du kan gjøre er å akseptere de som de er :-) Folk er forskjellige, og sånn er det bare. Så for å slutte å irritere deg, må du akseptere de. Du kan ikke forandre de, men du kan forandre dine holdninger til de.

Jeg kjenner jeg koker når jeg er i nærheten... :-(

hidi, the scorpion
Skrevet

¨¨– what to do med dem''

Holde deg laaangt unna dem!

Finnes mange slike mennesker uansett utseende, og de er overhodet ikke i min vennekrets. Om vi måtte jobbe sammen, så ville vedkommende fått klar beskjed om at jobb er jobb!

Snakkis får de gjør i pausen eller på fritida, ikke på i mitt arbeidsfelt.

Føler med deg, men vær streng, og ikke finn deg i noe tull.Lykke til!

Skrevet

Enig! :-)

Skrevet

Fikk lyst til å sitere Thorvald Steen i boken "Det lengste svevet":

''Han tilhørte tydeligvis den type menn som ikke sa et stygt ord om andre. De rekker ikke det, fordi de har mer enn nok med å prate om seg selv. ''

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...