Gå til innhold

Nhd, depresjon hos menn

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

Hvordan utarter depresjon hos menn seg i forhold til kvinner, og hvordan får man en mann til å skjønne selv at de trenger å oppsøke fastlegen - eller i hele tatt få de til å gå til legen med symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får du noen svar:

http://www.nettpsykiateren.no/article.asp?artID=18

Hvis det var noe enkelt svar på hva som kan få dem til å søke hjelp, ville det spare samfunnet og enkeltpersoner rundt disse mennene, for mange utgifter og konflikter (f.eks. i kjølvannet av selvmedisineringen med alkohol som mange deprimerte menn tyr til).

Gjest germimate
Skrevet

Her får du noen svar:

http://www.nettpsykiateren.no/article.asp?artID=18

Hvis det var noe enkelt svar på hva som kan få dem til å søke hjelp, ville det spare samfunnet og enkeltpersoner rundt disse mennene, for mange utgifter og konflikter (f.eks. i kjølvannet av selvmedisineringen med alkohol som mange deprimerte menn tyr til).

Tusen hjertelig takk for en meget god link :-)

Gjest Solution
Skrevet

Jeg ér mann ,og for min del så ér sinne, frustrasjon og særlig motløshet,det vil si at jeg tenker at ingenting nytter, ganske tydelige trekk.

Jeg tar kontakt selv, men jeg husker første gangen det skjedde at det var en kamerat som ringte for meg til legen.Jeg fikk hjelp da og siden har jeg tatt kontakt selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...