Bløtkaka Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Da har sambo ordnet legetime til meg, og jeg skal dit i dag, og sambo skal være med. Kjenner at jeg har lyst til å kaste opp og "få vekk fluene i brystet" (billedlig), og orker nesten ikke tenke. Jeg synes det i grunn er tåpelig av meg dra dit for filleting, og har egentlig ikke noe å si/snakke om av betydning. Uff, æsj, blæh! Men drar jeg ikke vet jeg ikke hvor lenge sambo orker å bli værende hos meg. Det er nesten sånn at jeg føler det bare er en utvei. Men jeg får vel bare dra og se hva som skjer antar jeg. Har ikke noe spørsmål, bare tanker "ut i verden". Slett det om det er upassende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Så bra at du har en samboer som tar tak når h*n mener situasjonen blir uholdbar. Lykke til. ) 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Så bra! . Lykke til hos legen 0 Siter
Bløtkaka Skrevet 7. november 2012 Forfatter Skrevet 7. november 2012 Så bra at du har en samboer som tar tak når h*n mener situasjonen blir uholdbar. Lykke til. ) Takk. Jeg føler at han overdriver det hele, men mister jeg han, så lever jeg ikke lenge *hvisker så han ikke skal høre meg* (han leser ikke her). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.