Madelenemie Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Hei! Jeg forstod i dag at det min datter sliter med ikke trenger å være asperger syndrom, det kan være prestasjonsangst, noe som er vanlig i den alderen. Jeg syns det er en viktig dimensjon å ta med, for det er ikke bra å sykeliggjøre alt. Hun trenger ikke ha asperger syndrom fordi om mor har det, man må tenke mer vidt. Jeg tror for hennes del også det kan være lettere å tenke og bære at det er noe lettere foranderlig som prestasjonsangst snarere enn asperger syndrom som man ikke blir kvitt. Selv om Nordvoll sa "din datter har jo autisme". Hun kan ha trekk, og ikke hele syndromet, noe jeg håper for hennes del, det er tross alt lettere mye uten asperger syndrom. Har hun asperger syndrom, så får vi gjøre det beste ut av det også. Men nå skal jeg snakke litt med henne om den saken der. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. november 2012 Forfatter Skrevet 7. november 2012 Hei! Jeg glemte å skrive at forklaringen om prestasjonsangst var det min psykiater som kom med, men det var viktig, og noe jeg selv ikke tenkte som en mulighet. 0 Siter
Cilien Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Hei! Jeg glemte å skrive at forklaringen om prestasjonsangst var det min psykiater som kom med, men det var viktig, og noe jeg selv ikke tenkte som en mulighet. Hei, er bare nysgjerring. Er det noen av barna dine som ikke har asperger? Bare la være å svare om du ikke vil. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. november 2012 Forfatter Skrevet 7. november 2012 Hei, er bare nysgjerring. Er det noen av barna dine som ikke har asperger? Bare la være å svare om du ikke vil. Hei! Ja :-) 0 Siter
Gjest antall barn? Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Hei! Ja :-) Har ikke du to sønner med asperger syndrom og en datter under utredning for asperger? Har du flere barn? Mulig du sa en gang at det var fire. Da er det vel i så fall en sønn til? 0 Siter
frosken Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Hei! Jeg glemte å skrive at forklaringen om prestasjonsangst var det min psykiater som kom med, men det var viktig, og noe jeg selv ikke tenkte som en mulighet. ''Jeg glemte å skrive at forklaringen om prestasjonsangst var det min psykiater som kom med, men det var viktig, og noe jeg selv ikke tenkte som en mulighet.'' Jeg synes det er bra at dere vurderer flere forklaringer og ikke bare asperger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.