Gå til innhold

Skadet nerver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget av dette i ca 2 år nå, legen sier de ikke finner noe ut, men dersom jeg søkte på nettet og gjorde litt research så fant jeg ut at det kanskje kan være noe med nervene mine å gjøre. Brachioradialis, altså hele høyre underarmen er mindre enn venstre arm, og dette er veldig synlig. Symptomene jeg har er: Jeg greier ikke å løfte opp peke fingeren eller langefingeren opp, håndleddet mitt er dobbelt så svakt enn venstre arm, fingrene mine er trege og svake som går ut over evnen til å utføre arbeid(som å løfte et glass vann eller trykke på noe) og sist men ikke minst, jeg er nummen i håndoverflaten. Jeg som alltid har vært glad i å spille piano, kan ikke nå lenger spille som det jeg gjorde før. Spiller mye fotball og det kan hende jeg har fått en skade som jeg ikke har visst om. Jeg har vært hos spesialister og nervolog flere ganger, men de sier det samme hver gang, stiller de samme spørsmålene hver gang, jeg begynner å bli temmelig lei. Det føles ut som jeg ikke har blitt tatt "seriøst" ennå. Også sender de meg hjem med min "ødelagte" arm. Ikke at det er noe i veien med legene, men føler jeg får veldig dårlig behandling når jeg har de forholdene jeg har. Mor og jeg begynner å bli veldig bekymret, håper vi kan få hjelp fortest mulig. Hvis det er nervene mine, er det noe legen kan gjøre med det eller er det permanent? Vennligst Hilsen Nic 16 år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...