Gjest jeffy Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Hei. Jeg har ADD. Hele mitt liv har jeg slitet med konsentrasjon, det å sitte stille, mister fokus fort hvis det skjer bevegeligheter innenfor det jeg kan se. Har vanskelig for å lese osv. Jeg er interessert i medisin mot ADD, men leser at bivirkningene for medisinene som gis ut er veldig store. Har ikke lyst på de bivirkningene. Selv har jeg røyket cannabis før, og har merket at evnen til å konsentrere meg har blitt bedre. Jeg blir ikke nervøs i store klynger med mennesker og har lettere for å snakke med andre mennesker i store grupper. De positive virkningene er store. Er det mulighet for meg å få cannabis på legeresept her i Norge? eller eventuelt fra et annet land, og ta det med inn i Norge? Tusen takk på forhånd. 0 Siter
Gjest daddaa Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Hvis du har sosial angst, kan du vel ta medisin mot det? Det er ikke alltid det skal særlig store dosen til før det blir bedre. Altså liten dose nok til at du kanskje kan slippe bivirkninger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Nei, det er ikke mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.