Gjest Uroria Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Jeg tar 25 mg Seroquel eller 5 mg Imovane ved behov når jeg i perioder sliter med søvnen. Når jeg våkner etter å ha sovet med denne hjelpen føler jeg meg langt mer uthvilt og frisk enn de gangene jeg sover like mange timer (sammenhengende) uten hjelpemidler. Husker NHD sa ved en anledning at kvaliteten på søvnen alltid er bedre uten medisiner. Er dette virkelig alltid tilfelle? 0 Siter
Liljana Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Med mye sovemidler føler jeg meg mer død under søvnen uten så mye sovemidler føler jeg at jeg sover altså føler jeg at jeg har bedre og mer normal søvn med mindre mengde sovemidler. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Ikke noe er bedre enn god naturlig søvn. Sier seg selv. Sovemedisiner gjør at du sover unaturlig. 0 Siter
Gjest Uroria Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Ikke noe er bedre enn god naturlig søvn. Sier seg selv. Sovemedisiner gjør at du sover unaturlig. Nå snakker jeg jo bare ut ifra egen erfaring. Når jeg våkner av ringeklokka etter ca 7 timers sammenhengende søvn uten medisiner er jeg mer uopplagt enn etter 7 timer hvor jeg har sovet med feks Seroquel. Jeg må liksom velge mellom to "onder" når jeg skal sove. Enten prøve å sove uten hjelpemidler og være trøtt og uopplagt hele dagen eller sove med hjelp og føle meg opplagt og uthvilt gjennom dagen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.