Gå til innhold

Serequel erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på serequel 25mg mot angst og depresjoner.

Jeg tok første tablett i går kveld og sov i 12 strake timer.

Er det noen her som vil dele sine erfaringer med denne medisinen med meg? Alt fra rs til ros og hva som er bra og hva som er dårlig med denne medisinen.

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd - livet mitt ble mer kontrollerbart da jeg begynte på denne. Grunnet ekstremt døsighet måtte jeg over på depot-tabletten, og det funker som smør. Tar 400 mg nå - endrer litt opp eller ned alt etter formen (men dog ikke fra dag til dag - endrer jeg, er det for minst fire mnd om gangen)

Er mye mer stabil - ikke flat. Faktisk føler jeg at følelsesspekteret har utvidet seg og jeg kjenner meg selv mer igjen fra tidligere. Svinger mer "normalt"

Når det er sagt, har vi alle individuell virkning/bivirkning med alle medisiner.

Skrevet

Veldig fornøyd - livet mitt ble mer kontrollerbart da jeg begynte på denne. Grunnet ekstremt døsighet måtte jeg over på depot-tabletten, og det funker som smør. Tar 400 mg nå - endrer litt opp eller ned alt etter formen (men dog ikke fra dag til dag - endrer jeg, er det for minst fire mnd om gangen)

Er mye mer stabil - ikke flat. Faktisk føler jeg at følelsesspekteret har utvidet seg og jeg kjenner meg selv mer igjen fra tidligere. Svinger mer "normalt"

Når det er sagt, har vi alle individuell virkning/bivirkning med alle medisiner.

Takk for svar. Har brukt trilafon til nå. Mye soving og vektøkning osv. Men nå går Trilafon ut av produksjon, så jeg har fått disse i stedet. Jeg håper ikke jeg legger på meg mer. Jeg veier mer enn nok som jeg gjør.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Det er ikke så utrolig viktig hva andre opplever, alle opplever medisin forskjellig, både virkninger og bivirkninger. Leger er nok bedre til å finne riktig medisin siden de vet mye mer om deg og kan da "tippe" enda bedre på hvilken medisin som KAN hjelpe deg. Selv leger kan aldri vite 100 % sikkert hva som vil fungere, spesielt når det gjelder medisin for psykiske problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...