Gjest plages av angst Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Jeg har følelsen av å ha dummet meg ut og den gir meg vanvittig angst. Fornuften sier meg at jeg kan veldig godt stå for det jeg har sagt og gjort, men innimellom sier den også at jeg kunne ha gjort det på en annen måte. Der dette normalt? 0 Siter
rose23 Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Borkastet energi ;-) Du er kanskje i 20 åra? Dette vil roe seg når du blir eldre. Da driter du i hva andre mener og synes. I mellomtiden kan du utfordre deg selv. Syng, dans, rull på gulvet og promp i offentlighet :-) Noe av det flauste jeg har gjort er å prompe i en stor aula på eksamen. DET var flaut det :-) 0 Siter
Gjest plages av angst Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Borkastet energi ;-) Du er kanskje i 20 åra? Dette vil roe seg når du blir eldre. Da driter du i hva andre mener og synes. I mellomtiden kan du utfordre deg selv. Syng, dans, rull på gulvet og promp i offentlighet :-) Noe av det flauste jeg har gjort er å prompe i en stor aula på eksamen. DET var flaut det :-) Jeg har barn i tyve årene. 0 Siter
rose23 Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Jeg har barn i tyve årene. ops. Hvordan har du blitt slik da? Vet mange er redd for fasaden sin, men i det store og hele er vi ganske like alle sammen. 0 Siter
Gjest plages av angst Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 ops. Hvordan har du blitt slik da? Vet mange er redd for fasaden sin, men i det store og hele er vi ganske like alle sammen. Det er dette som er angst. Jeg har vært sånn lenge, muligens hele livet, men det går i bølger. Jeg blir irritabel og sier noe som jeg angrer etterpå. Kan av og til krangle med steiner og busker. Blir oppfattet stort sett som blid og hyggelig, men kan plutselig miste kontrollen over fasaden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.