Bløtkaka Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Har kommet over "The Analysis of Self: A Systematic Approach to the Psychoanalytic Treatment of Narcissistic Personality Disorders", og i utdragene jeg finner kjenner jeg meg igjen i veldig mye ift. de terapitimene jeg til nå har hatt. Jeg har ikke snøring på hvor ansett denne mannen er, og om dette er pensum for psykologer eller ei, men det jeg egentlig lurer på er hvor smart det er av meg å kjøpe og lese denne boka evt. andre bøker om psykologi? Jeg tenker at det kan være en fordel fordi det kan hjelpe meg til å forstå situasjonene jeg er midt oppi, og derfor la vær å trekke meg når ting blir for vanskelige. Jeg tenker at det kan være en ulempe fordi jeg vil være i bedre stand til å manipulere psykologen slik at ting ikke blir rett. Hva tror du/dere? På forhånd takk for råd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Kohut er anerkjent. Jeg mener at kunnskap alltid er positivt. Hvis behandleren lar seg manipulere, kan hen likevel ikke hjelpe deg. 0 Siter
Bløtkaka Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Kohut er anerkjent. Jeg mener at kunnskap alltid er positivt. Hvis behandleren lar seg manipulere, kan hen likevel ikke hjelpe deg. Flott! Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.