Gå til innhold

Angst

Gjest hva kan jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan jeg gjøre
Skrevet

Jeg har enorme humørsvingninger om dagen og mye angst. Jeg er urolig og greier ikke å konsentrere meg. Blir raskt provosert og er livredd mine egne reaksjoner. Er redd for irrasjonelle ting som at alt om meg kommer i avisene osv. Jeg omgås toppolitikere og jeg er sikker på at de synes jeg er dum (jeg synes noen ganger de er dumme også og tror ikke de bryr seg særlig om hva jeg mener). Er rett og slett livredd for å vise følelser, noe jeg alltid har vært rask til å gjøre og fått en del kneiker pga. det.

Jeg går til psykolog, og nå tør jeg ikke gå til neste time fordi jeg føler at hun blir sint pga. siste gang jeg viste følelser og dummet meg ut. Dette er helt vanvittig og fornuften kjører i en helt annen fil enn følelsene i øyeblikket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du liker psykologen, gå til neste time! :)

Krysser fingrene for at det blir bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...