Gjest hva kan jeg gjøre Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Jeg er ikke depressiv, men angsten river. Synes ikke livet er verdt å leve i øyeblikket og føler meg ubeskrivelig alene. Føler at jeg sitter alene, men sa til en venninne som ringte i sted at jeg var opptatt i kveld fordi jeg ikke orket å gå ut i kveld. Jeg er rett og slett for sliten til det. Dette er vondt, verre, verst. Jeg kan ikke leve sånn lenger. Dette har vært slik i mange, mange år. Har lyst å flytte, men er redd for å bli enda mer ensom da. Vil flytte hvor jeg kan være sammen med noen, men orker ikke å være sammen med noen likevel. Hjelp dette er grusomt rotete. 0 Siter
Bløtkaka Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Synes ikke det er rotete i det hele tatt. Jeg hadde selv en avtale i dag, men avlyste og kjenner godt igjen den indre konflikten du synes å ha! Vet ikke hva mer jeg kan si enn dette, men håper det blir bedre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.