Gjest erdetikkerart Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Er det vanlig å ha angst for å åpne brev som omhandler økonomi, sjekke bankkontoen, betale regninger osv. Jeg går mye og bekymrer meg for økonomien, og er alltid redd for at det hele ikke skal gå opp. Jeg burde bare lese brevene mine og ta tak i ting med det samme, men det blir til at jeg utsetter, og egentlig bare piner meg sjøl. 0 Siter
PieLill Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Du er ikke alene om å ha økonomiske bekymringer som gjør at du kvier deg for å ta tak i problemene. Tar du kontroll over situasjonen i stedet for å flykte fra den, vil det hjelpe på både økonomien og angsten. mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Det er svært vanlig :-) 0 Siter
fineline Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Angst for økonomi er det mest vanlige formen for angst;-). Du er ikke alene... 0 Siter
Gjest erdetikkerart Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Du er ikke alene om å ha økonomiske bekymringer som gjør at du kvier deg for å ta tak i problemene. Tar du kontroll over situasjonen i stedet for å flykte fra den, vil det hjelpe på både økonomien og angsten. mvh Godt å høre 0 Siter
Gjest smupp Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Jeg har orden på økonomien, men å sjekke bankkontoen er likevel noe av det skumleste jeg gjør. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.