Gjest germimate Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 I går bl.a, dro jeg hjem fra jobb. Dette fordi jeg fikk vondt i magen. Jeg får angst med en gang det melder seg symptomer derfra. Jeg tenker da på episoden hvor jeg endte opp med å ringe 113, besvimte osv. Jeg er så redd for å komme utfor en ny, slik episode fordi jeg blir så "låst fast". Og jeg har har hatt noen slike episoder hjemme med besvimelse osv. Jeg er også av og til helt alene på jobb, og jeg kan ikke bare stenge butikken. Jeg kan dessuten ikke møte kundene i en slik tilstand - det klarer jeg heller ikke. Hva skal jeg gjøre med tankene mine, kan jeg i hele tatt gjøre noe? Jeg kan ikke dra hjem hver gang det melder seg symptomer fra magen, men det er det som skjer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 ''Jeg kan ikke dra hjem hver gang det melder seg symptomer fra magen, men det er det som skjer.'' Hvorfor drar du hjem? Hva tror du skjer om du fortsetter å være på jobb? For jeg regner med at det ikke er så store smerter du snakker om for det virker jo som du selv synes du overreagerer og egentlig ikke trenger å gå hjem? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 Du kan øve deg på å ikke henge deg opp i tankene dine. La dem passere uten å handle på dem. Man kan ha mange vonde tanker, men hovedsaken er hva vi gjør med dem, hvor mye de skal få lov til å ta over livet vårt. Du kan jo også forsøke å tenke andre, mere positive tanker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.