Gjest cold heart Skrevet 13. november 2012 Skrevet 13. november 2012 Jeg har gått i behandling over noe tid nå og har hengt meg opp i tanken om hva de jeg møter der tenker om meg. Jeg føler selv at jeg ikke har god nok fremgang og er redd for at jeg aldri skal klare å komme meg ut av det tankemønsteret jeg har satt meg fast i. Det er på en måte hele tiden det samme opp igjen, nye situasjoner og relasjoner, men med de samme «gamle» problemstillingene. Hva tenker de som jobber som behandlere om mennesker som ikke kommer videre i livene sine, ser de på meg som en «håpløs pasient»? Er redd for å spørre om dette til de det gjelder, så derfor skriver jeg her i håp om at noen kan bekrefte eller avkrefte mine antagelser. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 13. november 2012 Skrevet 13. november 2012 Du er brødet og smøret for dine behandlere. Ikke bekymre deg. 0 Siter
BrightHope Skrevet 13. november 2012 Skrevet 13. november 2012 Ligner veldig på det jeg skrev i går kveld. Frykt for hva behandleren min (psykiateren) tenker om meg.... NHD svarte godt :-) Men kanskje ikke alle behandlere tenker likedan. Vet ikke hva annet jeg skal si, bare at jeg forstår deg. For din egen del bør du og alle vi som sliter med (alvorlige) ting, bruke tid til å reflektere over årsaken, og finne roten til problemene. Behandleren din kan hjelpe deg med det, og/eller det dukker plutselig opp noe som kan være vesentlig, mens du sitter og grubler alene.... 0 Siter