Gjest gia83 Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Hei. Er en jente på 28 år.Jeg har lenge vært øm når jeg trykker nedfor ribbeina på høyre side. Har begynt å lure på hva dette kan være. Var hos legen og nevnte dette for henne, hun sa det var der leveren var, men at det sikkert ikke var noe. Så har jeg begynt å google litt, og ser at om en har vondt i rygg og høyre skulder kan dette også ha noe med lever å gjøre? Jeg har veldig problemer med ryggen, mest nede i korsrygg på venstre side, men også høyre. Stråler også ut i beina. Var i MR for 2 år siden og hadde da en liten skiveprolaps. Etter to år har jeg bare blitt værre og venter på innkallelse til ny MR. Har vært til behandling hos 2 kiropraktorer, fysioterapaut, manuellterapaut, akupunktur og trening på idrettsklinikk sammen med fysioterapaut. Ingenting har hjulpet. Ellers har jeg også i noen år hatt en høyre skulder som ^knekker¨bare jeg ruller litt på skuldrene eller blir massert, og blir veldig fort sliten i den skulderen. Var hos bedriftslege for ca 4 år siden og han sa at det ville gå over, men jeg har det jo enda. Noen som vet hva det kan være, og om jeg igjen burde nevne dette for legen? Føler ikke hun tar det på alvor når jeg spør. I det siste har jeg også hatt veldig problemer med at nakken min låser seg. Og dette varer noen dager, har også vært å fått kortisonsprøyter å det har vært verst og behandling hos kiropraktor. Off skulle ikke begynt å google, for nå tenker jeg på dette hver dag, og går å klemmer på magen der hvor det er ømt. Er også ofte svimmel når jeg reiser meg. Fikk baby i juni og hadde da lav blodprosent. Håper du kan hjelpe meg litt. Skal til legen igjen neste uke pga fjerning av en føflekk, så tenkte nevne dette igjen, håper bare hun tar det litt mer på alvor så jeg slepper og gå rundt å være redd:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.