Gjest bølger Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 http://hsperson.no/testdegselv.html Jeg tok begge testene der den øverste var negativ og den nederste viste positivt på meg. Jeg har aldri hørt om dette før, og lurte på om det er tester jeg kan stole på? 0 Siter
Bløtkaka Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Er ikke sånne tester veldig subjektive? Jeg tror jeg kan krysse av på de testene der to ganger hver dag i en uke og få forskjellige svar hver gang. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Dette er svært nær "bare tull". 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Dette er svært nær "bare tull". Fordi alle vil kunne score full pott, fordi spørsmålene er temmelig generelle, fordi det ikke er stort å gjøre med det, eller hvorfor? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Dette er svært nær "bare tull". Tenkte meg nesten det. Men lurer jo litt når en lege har vært med på å utarbeide tester og hatt en omfattende studie av det. 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Hahahaha, kan ikke annet enn slippe løs en god latter . Jeg vet at jeg er en sensitiv person på en del punkter uten å ta noen test for det - som jeg dessuten ville betvilt gyldigheten av i utgangspunktet. NHD's "tullball" synes jeg er en meget passende beskrivelse. Sier det bare i gjen *LOL* 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Dette er svært nær "bare tull". Leger som er med og utvikler slike ting kan ikke være seriøse de da..? Man (iallefall jeg) stoler på leger og at de vet hva de driver med. Men man (jeg) blir jo i tvil når du sier at dette feks er svært nære tull. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.