Gå til innhold

NHD: Har du fjær i senga når du sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anser du dette som normalt, eller utenfor normalen? Jeg har gjort dette fordi det skapte en trygghet for meg, nå gjør jo AP samme nytten. Hva er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker du om å sove på en fjærmadrass? Hvis ikke skjønner jeg ikke hva du snakker om.Jeg har en katt og synes den varma pelsen er koselig om natta.

Skrevet

Snakker du om å sove på en fjærmadrass? Hvis ikke skjønner jeg ikke hva du snakker om.Jeg har en katt og synes den varma pelsen er koselig om natta.

En måte å få trygghet fra det ovenfra.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det kan ikke erstatte AP.

Om noen vil ha fjær i senga, skader det verken dem eller andre (muligens partner).

Det er ikke sykt, men det er heller ikke tegn på friskhet.

I mine tanker går det under "Fjas og tullballeri". ML-syndrom.

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Er det samme slags fjær som prinsessen? Forstod aldri det der helt. Er det ekte fjjær, har dere lagt dem der selv - eller kommer de bare?

Skrevet

Det er vel en måte å føle seg tryggere på, men kanskje det er falsk trygghet. Jeg lå med drømmefanger, kors, hårspray (som jeg skulle spraye i øynene til de som angrep meg) og kniv. Likevel følte jeg meg redd. Har og hatt med meg stener, som skulle beskytte meg mot negative energier. Salt for å holde unna onde krefter, og en bok av en forfatter som "passet på" meg. Niholdt på den boka, for det kom gode energier fra den. Har og sovet med englekort og bilder under puta, uansett hva jeg hadde med var jeg livredd. Når jeg tok ap var jeg ikke redd lenger, og masse tanker forsvant. Ting jeg så og hørte forsvant, det ble ro. Så ap kan ikke sammenlignes med kors og fjær osv, det blir en helt an form for beskyttelse.

Skrevet

Er det samme slags fjær som prinsessen? Forstod aldri det der helt. Er det ekte fjjær, har dere lagt dem der selv - eller kommer de bare?

Håper noen svarer, for det var nytt for meg at man skal ha fjær i senga. Jeg har dundyne. Kanskje det holder for beskyttelse eller hva det nå skal være for? Den er i alle fall varm og god:)

Skrevet

Det er vel en måte å føle seg tryggere på, men kanskje det er falsk trygghet. Jeg lå med drømmefanger, kors, hårspray (som jeg skulle spraye i øynene til de som angrep meg) og kniv. Likevel følte jeg meg redd. Har og hatt med meg stener, som skulle beskytte meg mot negative energier. Salt for å holde unna onde krefter, og en bok av en forfatter som "passet på" meg. Niholdt på den boka, for det kom gode energier fra den. Har og sovet med englekort og bilder under puta, uansett hva jeg hadde med var jeg livredd. Når jeg tok ap var jeg ikke redd lenger, og masse tanker forsvant. Ting jeg så og hørte forsvant, det ble ro. Så ap kan ikke sammenlignes med kors og fjær osv, det blir en helt an form for beskyttelse.

Så slitsomt det hørtes ut. Selv om det kjentes ut som beskyttelse med alt det stæsjet, kan jeg tenke meg at det bare bidro til å forsterke uroen (siden jeg trenger alt dette her, må det være farlig). Jeg er glad du fikk hjelp av medisiner. I sånne tilfeller er jeg altså meget for medisiner.

Skrevet

Så slitsomt det hørtes ut. Selv om det kjentes ut som beskyttelse med alt det stæsjet, kan jeg tenke meg at det bare bidro til å forsterke uroen (siden jeg trenger alt dette her, må det være farlig). Jeg er glad du fikk hjelp av medisiner. I sånne tilfeller er jeg altså meget for medisiner.

Det var forferdelig slitsomt og for meg blir verden livsfarlig uten medisiner. Selv om de andre i huset sov trygt og godt, for meg var det et skrekkelig mareritt. Så jeg er glad det finnes medisiner :)

Skrevet

Det kan ikke erstatte AP.

Om noen vil ha fjær i senga, skader det verken dem eller andre (muligens partner).

Det er ikke sykt, men det er heller ikke tegn på friskhet.

I mine tanker går det under "Fjas og tullballeri". ML-syndrom.

Jeg var veldig redd på denne tiden, levde med mange trusler, våpen osv. Men redselen vokste meg over hodet og jeg tror jeg ble litt smårar av alt dette.

Jeg lurer på om jeg kunne greid meg uten ap nå kanskje. Livet er mye roligere nå enn det en gang var. Men jeg bruker nå en liten dose enda og jeg merker at dette kommer tilbake. Så jeg vet egentlig ikke...

Skrevet

Ja, jeg ser den forskjellen. Du hadde det sikkert ikke noe godt nei. Husker jeg også hadde fjær, et smykke med en stein som skulle beskytte meg, drømmefangere osv.

Hos meg var det jo reellt at jeg var redd, men det tok av liksom. Alt ble bare kaos. Jeg ble redd for alt, også det som ikke finnes når jeg bruker ap.

Skrevet

Det var noe jeg la der selv ja, fordi jeg var livredd.

Skrevet

Ja, jeg ser den forskjellen. Du hadde det sikkert ikke noe godt nei. Husker jeg også hadde fjær, et smykke med en stein som skulle beskytte meg, drømmefangere osv.

Hos meg var det jo reellt at jeg var redd, men det tok av liksom. Alt ble bare kaos. Jeg ble redd for alt, også det som ikke finnes når jeg bruker ap.

''også det som ikke finnes når jeg bruker ap.''

Ja, det er høyst reellt uten ap :-/

Skrevet

En måte å få trygghet fra det ovenfra.

Hva er det ovenfra? Snakker du om engler eller Gud? Tror du at engler har fjær?

Skrevet

Hva er det ovenfra? Snakker du om engler eller Gud? Tror du at engler har fjær?

Nei, har ingenting med dette å gjøre. Les det andre jeg har skrevet.

Skrevet

Nei, har ingenting med dette å gjøre. Les det andre jeg har skrevet.

Hva er AP? Jeg bruker lykkepillen Zoloft.

Skrevet

Puta mi lekker, så det flagrer av og til en fjær eller fler rundt ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...