Gjest bølger Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Fikk time i neste uke. Jeg må prøve å jobbe med de overreaksjonene mine. Sa ikke hvorfor jeg ønsket time tidligere. Nå føler jeg meg bra. Bagatelliserer problemet. Synes det er flaut å komme å snakke om slike dumme ting. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Så bra! Bruk tiden fram til timen på å skrive ned reaksjonene dine, og mot deg opp på å være ærlig - klipp gjerne fra innlegg du har postet her inne. Husk at bet hjelp får du ved å lette fullstndig på sløret, sånn at psykologen får et riktig bilde av hva du trenger hvilken hjelp med. Lykke til og applaus herfra 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Så bra! Bruk tiden fram til timen på å skrive ned reaksjonene dine, og mot deg opp på å være ærlig - klipp gjerne fra innlegg du har postet her inne. Husk at bet hjelp får du ved å lette fullstndig på sløret, sånn at psykologen får et riktig bilde av hva du trenger hvilken hjelp med. Lykke til og applaus herfra Takk for det. Jeg synes det er flaut å la han se hva jeg har skrevet her, men jeg må kanskje gjøre det. Her har det kommet mye frem som ligger skjult, og som jeg heller ikke klarer å få frem når jeg føler meg frisk. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Nå har du gått et steg i riktig retning Kjempebra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.