Gå til innhold

Har fått ny time hos psykologen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time i neste uke. Jeg må prøve å jobbe med de overreaksjonene mine. Sa ikke hvorfor jeg ønsket time tidligere.

Nå føler jeg meg bra. Bagatelliserer problemet. Synes det er flaut å komme å snakke om slike dumme ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Bruk tiden fram til timen på å skrive ned reaksjonene dine, og mot deg opp på å være ærlig - klipp gjerne fra innlegg du har postet her inne. Husk at bet hjelp får du ved å lette fullstndig på sløret, sånn at psykologen får et riktig bilde av hva du trenger hvilken hjelp med. Lykke til og applaus herfra :)

Skrevet

Så bra! Bruk tiden fram til timen på å skrive ned reaksjonene dine, og mot deg opp på å være ærlig - klipp gjerne fra innlegg du har postet her inne. Husk at bet hjelp får du ved å lette fullstndig på sløret, sånn at psykologen får et riktig bilde av hva du trenger hvilken hjelp med. Lykke til og applaus herfra :)

Takk for det.

Jeg synes det er flaut å la han se hva jeg har skrevet her, men jeg må kanskje gjøre det. Her har det kommet mye frem som ligger skjult, og som jeg heller ikke klarer å få frem når jeg føler meg frisk.

Gjest germimate
Skrevet

Nå har du gått et steg i riktig retning :) Kjempebra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...