Gjest Nyan chan Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Hei eg er ei jente på 15 år, og i mange år har eg hatt det slik at av og til så svir det, nesten brenner etter eg har tisset, eller når eg tisser. svien varer i noen minutter - rundt 1 time. det er veldig irriterende. det føles som om eg må på do igjen, men vist eg prøver å tisse igjen så kommer det ingenting til bare noen få dråper fordi eg ikke må på do lenger siden eg nett var på toalettet. er dette normalt? går det an å bli kvitt det/gjøre noe med det? 0 Siter
Gjest villevi Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Jeg vil ikke kalle dette normalt. Ta et besøk til legen. Du kan også være oppmerksom på å drikke mye hver dag, ta tilskudd av c-vitaminer og tranebærkapsler. Jeg tror dette har noe med et stadig snev av urinveisinfeksjon å gjøre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Bestill deg legetime, ta med deg en urinprøve (morgenurin er best) og få legen til å se på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.