Madelenemie Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Hei! Til at "de" mener jeg har asperger syndrom er at jeg tar bilder av skilt og avkjøringer. Det mener min psykiater er et klart tegn på asperger syndrom. Fint kom jeg på nå, for det er i vertfall konkret nok. Jeg tok ikke bilder av så mange skilt da jeg begynte hos henne, men da gjorde jeg andre rare ting som feks å lukke øynene når noen stilte meg spørsmål el.l. Det er mange slike ting som gjør at psykiatere tenker "ja her har vi et tilfelle av asperger syndrom" Jeg har ikke oversikten men jeg begynner selv å tenke hva jeg selv ville tenke hvis jeg ble psykiater, noe jeg virkelig mer og mer kan tenke meg! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 Hei! Hvis jeg ble psykiater så skulle jeg laget hefter egnet for pasientene til å lese, trene, innlære utenat kunnskap om livet. Slik at jeg slapp å gjenta noe jeg tidligere hadde sagt noe om. Jeg er ikke spesielt glad for å gjenta. En del med asperger syndrom liker gjentagelser, jeg blir lettere urolig hvis jeg må bruke unødvendig mange ord på å forklare en sak, da sier jeg bare nøyaktig det samme igjen og igjen. i håp om at noe når inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.