BrightHope Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Det gikk fint hos psykiateren. Hadde skrevet ned noen tanker jeg har, og det selvmordsførsøket jeg tror jeg prøvde på nylig. Modum bad sies å være et bra behandlingssenter, men ikke for min helse i dag. Men jeg ønsker å legge meg inn på et tilnærmet lik sykehus. Jeg ønsker å komme meg bort noen få uker, få litt coaching, samtaler, samt aktiviteter, fysiske og stimulerende, da jeg finner det svært vanskelig å komme i gang selv. Samtidig ønsker jeg litt frihet, feks bruk av pc innimellom, ta meg en tur ut for en røyk om jeg ønsker det... Og et eget rom om mulig... Har noen erfaring og kan gi meg linker til slike sykehus? Dette er noe jeg vil drøfte med psykiateren min om neste uke. Har det ikke så bra etter sist samtale, det var godt, men samtidig veldig vondt. Har ingen suicidale tanker, men kjenner meg veldig nedstemt, konstant, og tror jeg kunne hatt godt av en miljforandring, samt få litt hjelp... Setter pris på svar :-) 0 Siter
BrightHope Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 Ingen som har erfaring eller forslag å komme med? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Spørs hvor du bor det, eller du kan jo reise hvor du vil i landet. Er jo fritt sykeusvalg. 0 Siter
BrightHope Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 Spørs hvor du bor det, eller du kan jo reise hvor du vil i landet. Er jo fritt sykeusvalg. Ja, men hadde vært greit om noen kunne kommet med sine erfaringer eller tips.... 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Levanger - ingen tvil. Kanskje du kan ta en røyk med NHD innimellom? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Ja, men hadde vært greit om noen kunne kommet med sine erfaringer eller tips.... Levanger er en bra plass 0 Siter
BrightHope Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 Levanger - ingen tvil. Kanskje du kan ta en røyk med NHD innimellom? Hva heter sykehuset da? Røyker NHD? Han burde jo visst bedre ;-) 0 Siter
BrightHope Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 Levanger er en bra plass Hva heter sykehuset? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Hva heter sykehuset? Sykehuset Levanger: http://www.hnt.no/no/Om-oss/101174/ 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Hva heter sykehuset da? Røyker NHD? Han burde jo visst bedre ;-) Åh, jeg kan tenke meg han har mange skjulte laster! Biter negler gjør han sikkert også. 0 Siter
BrightHope Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 Åh, jeg kan tenke meg han har mange skjulte laster! Biter negler gjør han sikkert også. :-D 0 Siter
Gjest Frikadille Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Åh, jeg kan tenke meg han har mange skjulte laster! Biter negler gjør han sikkert også. Tviler på at NHD røyker, han er ikke så dum. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Meg bekjent finnes det ikke et slikt sted. (Hørte mye bra om Oslo hospital, men det tror jeg delvis er nedlagt). 0 Siter
Liljana Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 ''Psykiatrisk sykehus Psykiatrisk sykehus er en litt gammeldags betegnelse på sykehusene i spesialisthelsetjenesten som tar imot pasienter med psykiske lidelser til undersøkelse, behandling og opphold i sengeavdeling. Tidligere var psykisk helsehjelp organisert som egne sykehus, ofte lokalisert i perifere områder. I dag er psykisk helsevern (psykiatrien) i de fleste foretak en integrert del av hele sykehustilbudet. De psykiatriske sengepostene mottar både frivillig innlagte pasienter og pasienter innlagt uten eget samtykke. Døgnavdelinger i psykisk helsevern tar imot pasienter for øyeblikkelig hjelp og til kortidsopphold, mens distriktspsykiatriske sentre i større grad arbeider i forhold til personer med langvarige psykiske lidelser. I tillegg til døgnopphold, har psykisk helsevern har i dag tilbud om dagopphold og poliklinisk behandling.'' http://www.psykiskhelse.no/index.asp?id=29896 0 Siter
Gjest McCleansi Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Sykehusene i India skal være bra. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Sykehusene i India skal være bra. Men gjelder fritt sykehusvalg der? 0 Siter
Gjest McCleansi Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Men gjelder fritt sykehusvalg der? Tviler. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Dolhus Lol... at jeg ikke kom på den *knegg* 0 Siter
Angustia Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 '' Jeg ønsker å komme meg bort noen få uker, få litt coaching, samtaler, samt aktiviteter, fysiske og stimulerende, da jeg finner det svært vanskelig å komme i gang selv.'' www.air.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.