Gå til innhold

Anbefale et psyk.sykehus for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk fint hos psykiateren. Hadde skrevet ned noen tanker jeg har, og det selvmordsførsøket jeg tror jeg prøvde på nylig.

Modum bad sies å være et bra behandlingssenter, men ikke for min helse i dag. Men jeg ønsker å legge meg inn på et tilnærmet lik sykehus. Jeg ønsker å komme meg bort noen få uker, få litt coaching, samtaler, samt aktiviteter, fysiske og stimulerende, da jeg finner det svært vanskelig å komme i gang selv.

Samtidig ønsker jeg litt frihet, feks bruk av pc innimellom, ta meg en tur ut for en røyk om jeg ønsker det... Og et eget rom om mulig...

Har noen erfaring og kan gi meg linker til slike sykehus? Dette er noe jeg vil drøfte med psykiateren min om neste uke. Har det ikke så bra etter sist samtale, det var godt, men samtidig veldig vondt. Har ingen suicidale tanker, men kjenner meg veldig nedstemt, konstant, og tror jeg kunne hatt godt av en miljforandring, samt få litt hjelp...

Setter pris på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring eller forslag å komme med?

Skrevet

Spørs hvor du bor det, eller du kan jo reise hvor du vil i landet. Er jo fritt sykeusvalg.

Skrevet

Spørs hvor du bor det, eller du kan jo reise hvor du vil i landet. Er jo fritt sykeusvalg.

Ja, men hadde vært greit om noen kunne kommet med sine erfaringer eller tips....

Skrevet

Levanger - ingen tvil. Kanskje du kan ta en røyk med NHD innimellom?

Skrevet

Ja, men hadde vært greit om noen kunne kommet med sine erfaringer eller tips....

Levanger er en bra plass :)

Skrevet

Levanger - ingen tvil. Kanskje du kan ta en røyk med NHD innimellom?

Hva heter sykehuset da? Røyker NHD? Han burde jo visst bedre ;-)

Skrevet

Levanger er en bra plass :)

Hva heter sykehuset?

Skrevet

Hva heter sykehuset da? Røyker NHD? Han burde jo visst bedre ;-)

Åh, jeg kan tenke meg han har mange skjulte laster! Biter negler gjør han sikkert også.

Skrevet

Åh, jeg kan tenke meg han har mange skjulte laster! Biter negler gjør han sikkert også.

:-D

Gjest Frikadille
Skrevet

Tviler på at NHD røyker, han er ikke så dum.

Skrevet

Meg bekjent finnes det ikke et slikt sted. (Hørte mye bra om Oslo hospital, men det tror jeg delvis er nedlagt).

Skrevet

''Psykiatrisk sykehus

Psykiatrisk sykehus er en litt gammeldags betegnelse på sykehusene i spesialisthelsetjenesten som tar imot pasienter med psykiske lidelser til undersøkelse, behandling og opphold i sengeavdeling. Tidligere var psykisk helsehjelp organisert som egne sykehus, ofte lokalisert i perifere områder. I dag er psykisk helsevern (psykiatrien) i de fleste foretak en integrert del av hele sykehustilbudet. De psykiatriske sengepostene mottar både frivillig innlagte pasienter og pasienter innlagt uten eget samtykke.

Døgnavdelinger i psykisk helsevern tar imot pasienter for øyeblikkelig hjelp og til kortidsopphold, mens distriktspsykiatriske sentre i større grad arbeider i forhold til personer med langvarige psykiske lidelser.

I tillegg til døgnopphold, har psykisk helsevern har i dag tilbud om dagopphold og poliklinisk behandling.''

http://www.psykiskhelse.no/index.asp?id=29896

Skrevet

Sykehusene i India skal være bra.

Men gjelder fritt sykehusvalg der?

Skrevet

Dolhus

Lol... at jeg ikke kom på den *knegg*

Skrevet

'' Jeg ønsker å komme meg bort noen få uker, få litt coaching, samtaler, samt aktiviteter, fysiske og stimulerende, da jeg finner det svært vanskelig å komme i gang selv.''

www.air.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...